Monday, October 29, 2012

Update.

Peace be upon you.

so, hey everyone. now on , aku cuti midsem which is for 2 weeks. i know right? yeay ! aku admit, life as a degree student sangat busyyy. like freaking busy. ok whats to update eh? welll, lets see.

first, i already got my own room which is arghhhh exciteddd !!! as i told you guys before, my last room or better dorm dikongsi ngan 11 orang yang lain which for me tak selesa. sumpah bilik macam kandang (you name it yourself) gila. benciii. plus, diserang dengan banyak haiwan yang tak sepatutnya wujud which is,

1. segerombolan kera yang otai
2. lipan. sepanjang lebih sejengkal, dan selebar ibu jari. creepy. i know.
3. babi. ini boleh dikira sahabat baiklah jugak.
4. kala jengking. ini sedikit sial ya anak anak,


i mean aku tahu yang aku comel bagai but tak payah kot sampai nak lawat datang ke bilik dorm bagai. ewahh perasannya. ehhh.

life makin busy since dah start all the test bagai. for me as a sains student yang dah bertahun tahun ngan menda alah saintifik je, ewah, rasalah sedikit kejutan budaya tu when belaja kat kelas kena buku ekonomi and akaun. aku macam sedikit terkejut. nasib baik ekonomi is just common sense and account pulak ada basic. sikit. tapi SIKIT tulah yang bahaya cause sir aku thought budak degree ni dah ada ilmu banyak bout this.

luckily this will just cost me for one sem only. hoho. me likey.

kawan kelas aku pun boleh la. happening. buli membuli tu normal ah. dorang buli, aku accept. malas aku nak buli orang ni tapi aku rajin buli sorang minah ni. budak 20 years tapi bapak la poyo siot minah ni. sangat selamba. terlalu selamba. minah paling selamba pernah aku jumpa ah.

pernah sekali ada presentation dia bantai makan puding cup yang kecik kecik tu. macam gambar bawah ni la.


dia makan ada la dalam 7 - 10 cup. kureng tak kureng la kan, time salam nak balik tu boleh  pulak dia bubuh dalam beg aku. sheesh ! aku perasan bila sampai bilik, beg bau semacam then bukak ada selonggok cup kosong. bangang. menjerit satu blok dengar doh. siot. -.-'

apa lagi nak update doh? haaa, kau nampak tak petanda betapa boringnya life aku kat uni ni. haish.

kat uni ni lainla, i thought ada la banyak entertainment. i mean duhh semua dah besar kot. mestila jumpa gila gila and stuff but i was totally wrong. like freaking wrong. nak jumpa satu kepala tu adalah. sikit. but kalau nak buat benda gila ngan aku tu like totally impossible.

how i miss them. :'(



siapa yang rapat mesti ramai yang tau aku do hip hop dance. nothing to be weird of. memang suka menari. so back at matriks, aku ada own place to dance but here kat uni, aku tak dapat jumpa a place. dude, i know uni tempat belajar. tapi belajar 24/7 boleh gila kot. beragak la. entertainment do need also whatttt? heh. end up aku just dance kat bilik which is a no no since bilik sumpah kecik. hurghhh !

so yeah. thats all i guess.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD


No comments:

Post a Comment

,