Tuesday, October 30, 2012

Rumah, Y U so distractinggggg ? =='


 i miss this. A lot. 
KMPk + sunset = AWESOMENESS !!!

peace be upon you. 

hey hey guys. dikala aku sedang menaip warkah ini, ewahh ayat , cliche. aku actually sedang sedikit stress ya. aku fikir banyak sangat ni. arghh sakit kepala. 

 sebab aku stress maka aku upload gambar diatas. kenangan di kolej sangat menenangkan hati aku. percaya atau tidak gambar dan video di kolej dulu dalam lappy aku adalah sebesar 50gb. kot kalau tak silap ke besar lagi. hmm yeah :)

ok cuti aku tinggal lagi 4 hari. ahad tu minus la. langsung tak boleh buat apa pun yang berfaedah hari tu. so dalam masa ni sahaja, aku kena siapkan banyak benda. assignment ada satu je but aku kena buat sorang. that is presentation for BEL. senang je. tapi proses after the presentation tu yang aku nak kena fikir banyak ni. 

ok then, balik ni aku ada 3 tests yang mana aku kena buka buku akaun, ekonomi serta pengurusan perniagaan. aku boleh cakap management dalam genggaman. ewahhhh. then ekonomi aku sedikit terumbang ambing manakala akaun, aku boleh terjun bangunan dah. 

wuuu wuuuuuuuu wuuuuuuuu *buat gaya menangis please

tak apa. dengan adanya sedikit masa ni, aku boleh buat. i can !

as usual lah. internet connection, lagi lah ada BIS ni memang 24/7 lah weyh onlinenyaaaaaa. haih. sangat tergugat dowh kat rumah ni. aku mainly just online, which is sumpah tak ada life then aku banyak buang masa dengan tv dan makan. ehhhh. tak tak. maksud aku tidur. ehhhhhh. ok korang turn off. haha

tak apala kat uni pun bukannya cukup tidur. revenge time ah kan. alahaiiii. rasa sia sia hidup doh. tu je nak bebel. aku ada buat satu vlog. sedang dimuat naik ke youtube. later update. ok bye :)

No comments:

Post a Comment

,