Sunday, April 29, 2012

Wussup peoplee !!! XD

ok err, jap. aku macam dah rasa pelik tetiba ngan blog aku ni jap. sebelum tu.

ASSALAMU'ALAIKUMMMMMMMMMMM YAWW !

 sumpah dowhhh, aku rasa cam pelik jap ngan sesi berblog ni. dah lama tinggalkan. kau orang jangan salahkan aku dowh. salahkan matriks. salahkan matriks. *roll eyes. HAHA XD

ok sebelum aku mengupdate about everything that happened after that 18 march which is my last day of blogging. heh. tu kisah nanti nanti lah. aku update blog aku dulu. aku first time bukak dah terus tak bernafsu nak blog. punya lah macam katak tempurung mak alahiii buruknya blog aku. heh. so aku pun main tukar tukar.

*perhatian, update blog sangatlah leceh harap maklum.

tapi disebabkan passion aku nak berblog balik, aku tabahkan jua. pergh. goli ketiak den.

as you can see now, my blog dah bertukar rupa. yeah ! yeay ! bravo ! aku tukar header kepada yang lebih mengaum gambanya. gambar tu adalah gambar hari last aku kat matriks. ok ini adalah fakta. matriks perak  aku rasa adalah yang paling cantik bedebabumm bam bum bum berbanding matriks yang lain. awak awak yang dari matriks lain tu jangan marah eh. ahahahaha weee.

sebab apa, kawasan kolej kitorang berbukit. memang kalau naik port atas memang nampak the whole place lah. best. nanti aku buktikan dalam post lain k. sekarang aku nak cakap sal blog aku. aih. kalau rasa nak tengok sunset aku sarankan dua tempat je. korang pergi pantai tak pun datang matriks Perak. haaaa punyalah nak cakap matriks aku ni cun kan. eh !


aku tak tau la kalau korang perasan kewujudan aku atau tak dalam gambar tu. tengok betul betul . ada minah berbaju hitam dan berbuntut besar kat situ. eh ! ==

kawasan yang aku berdiri tu adalah port yang paling hujung yang kau boleh pergi kalau nak tengok sunset la. means the best port ever lah. since first time masuk kmpk aku nak ke sana tapi tak sempat. so last day memang tempat yang aku tak pernah lalu aku lalu. kalau tak pernah pijak aku pijak. ok nak bagitahu satu rahsia. aku masuk tandas laki. teehee. sebab aku rasa tempat tu kompem tak ada girl masukkan. tak adalah extreme sangat pun cause kalau boleh that day aku nak masuk blok laki. ahahahaahaha

bro, gua joke jelah. ingat wa gatal sangat ke? aih =='

ok nak bercakap pasal exam. aku pasrah. betul betul pasrah. aku dah buat yang aku mampu. bukan yang terbaik aku. cause aku sangat banyak buang masa time study week and imagine aku revise fizik in 2 days only and chemistry in 1 day je. imagine kalau macam tu memang aku tak tido la jawabnya kan. sakit pala dowh. aku memang tak serik. sangat. 

by the time aku tulis ni aku tampar diriku sekali. kalau korang buat macam aku tampar je lah diri korang. ahah. 

ok aku dah bebel banyak. sekarang dah jam 3. i need beauty sleep. *roll eyes again 

tata assalamu'alaikum :)

No comments:

Post a Comment

,