Sunday, March 18, 2012

Post SEFAST MAKSIMAM.

SALAM.
hey guyssss. ok i know i know. dah lama kot aku tinggal blog ni. harap maaf sangat. maaaf maaff maaff. aku bukan tak nak tulis blog lagi dah. banyak alasannya sebenarnya. aku tak akan tinggal dunia blogging aku dowh sumpah.

tapi aku ada banyak story nak cerita ni. BANYAKKKKK SANGAKKKK !
 *gara gara kawan ngan orang ganu.

cumanya sekarang aku tak selesa blogging guna lappy orang lain. and yeah aku ada twitter account baru. just nak share. sila follow. tak nak follow sudah. erm, act twitter tu dah lama just aku lupa password hen aku tinggal dia bgitu sahaja. haha.



sorry babe, nanti aku ada free time aku update lagi. aku busy dowh sekarang. sebulan je lagi matriks ni. nak cover benda sepuluh chapter each subject. masa tinggal 4 minggu lagi. tiga minggu tu pulak study time. means ada lagi ima chapter tuk tiga minggu dalam hanya 6 jam sahaja. bayangkan please. 

aku tak percaya aku ada masa nak tulis menatang ni. AHAH !

ok papai :)

No comments:

Post a Comment

,