Sunday, February 5, 2012

aku. benci. balik. rumah.

BATINKU TERSEKSAAAAA !!!

kalau aku nak jerit macam tu kat depan tv depan family aku boleh? HAHA sumpah epic minah oii ! tak yah nak over sangat laaa.. aku tak tau la apa dosa aku buat sampai aku kena balik rumah ni. ish tak baik cakap macam tu. maksud aku, Ya Allah boringnya rumah aku.. Alhamdulillah ada internet DAN paling penting boleh jumpa parent. tapi rasa macam tak ada parent je. cause asyik sibuk kerja. kalau tak samaada aku balik rumah atau stay kolej aku tetap akan dijumpai keras atas katil . HAHA 

ya life aku memang sangat epic =='

dalam selama hidup aku 19 tahun ni aku paling takut satu benda je. bila rasa macam ni aku jadi lain tau. aku buat benda gila dan benda budus budus belaka. aku takut BOSAN. ya tuan tuan dan puan puan. aku bukan tak suka. tapi aku TAKUT. ditekan kan sekali lagi. TAKUT BOSAN. 

ya excuse yang paling tak boleh pakai. 

again ----> =='

kalau dah boring, internet pulak ada, mestilah kerja aku stalk orang kan. so bila aku stalk ni, banyak gak lah benda buat gelak mati. memang kelakar. especially bila aku stalk gambar budak budak baru nak up. haish . mengarut ngarut bagai gambar weyh

adik aku pulak sedap duk sebelah aku stalk sekali. sekali dia cerita la kawan dia tangkap gambar. tau tak cara century tangkap gambar tu. like 45 degree angle, mulut itik bagai, gaya badan macam tersepit dalam frame apa apalah, then dengan pipi yang sengaja di buat kembung supaya kelihatan kawaiii (ah!) then buat mata besar. kalau boleh tambah lagi lens besarkan kelopak hitam tu. ha kau. 

maka terhasillah gambar yang bukan sahaja buat aku rasa nak muntah tengok dua kali malah aku rasa nak tampar skrin ni beribu kali dan menghentak hentak muka aku di dinding. wassalam. 


ok apakah?

tak payah nak cakap lebih. memang nak tampar skrin je perasaan tengok gambar ni. haih. maka dengan ini aku nak blah. chiaww. owh owh lupa

Salam Maulidurrasul :)

No comments:

Post a Comment

,