Monday, January 2, 2012

The End

Semalam baru aku belajar sesuatu yang sangat bernilai. perkara yang selalu dipraktik kaum adam tanpa kami kaum hawa erti perihal laku dilaku, hidup ni tak ada yang kedua. jika kau tak dimahu lagi. kau dibuang bagai bangkai. HAHA. akulah bangkai itu. aku lah si hitam itu. kecewa.

senang betul kalau orang nak lupakan kita. tak apalah weyh. bila aku diperlaku begitu, sememangnya lebih  mudah lagi untuk aku lupakan perasaan sakit ni. serious. terima kasih weyh. aku hargai everything. one precious shit just bumped me and i swallow it hard. damn hard.

apa kehal lah bangang nya feel ni. haih. aku nampak bodoh kan sekarang? LOL

sebab kaulah punca ramai wanita benci lelaki. dari kecil sebenarnya aku dah set dalam kepala otak aku. aku tolak komitmen. kelakar bukan? ya. memang aku dah set., bagi aku hidup ni hanya perlu untuk diri aku. biar aku berusaha bermatian tuk aku rasai sendiri. perlu apa aku berhabis segala tuk orang lain? walau anak aku sendiri. pergh kejam bunyi. tapi ya. tujuan aku hidup hanyalah untuk merasai hidup. aku mahu hidup penuh kebebasan. impian aku, aku kerja, sekuat hati aku, punya wang besar, merantau seluruh dunia. melihat dunia ni. seluas mungkin. tu saja. apa? aku tak ada life? HAHA itu pilihan aku.

orang kata aku bangang. bila aku buka impian aku pada mereka. kata mereka biar tiada hidup lebih bagus jika begitu. tak ada makna jika kau hanya mahu terbang. HAHA. aku gelak lagi sekali. kau pemikiran kotot. sangat kontot. jika aku tiada berkomitmen tidak bermakna aku tiada life. aku hanya mahu hidup dalam dunia aku. tiada salahkan? apa hidup aku nanti bikin hidup kau derita? tidak. setitis pun tidak.

biar aku dengan langkah ku.

ok ok apa apahal sekarang aku dah totally over it. no more stupid wasting time post. biar aku cerita more on my life now. Lovey dovey, GOODBYE !

Semangat rempit, pulanglah. 
Aku mahu kau kembali.
Hehe

No comments:

Post a Comment

,