Monday, January 2, 2012

Cuti tak balik = Mati kekeringan.

Ehem ! Hyeee :)

wussuup dude. so yeah. today is actually hari last bagi cuti kolej aku. sebenar benar ceritanya is kolej aku cuti 4 hari. weyh kau faham tak apa maksud di situ? maksudnya is.. ok tak ada maksud pun sebenarnya. HAIH tak tak otak aku gelong kejap. saba saba.

matrikulasi ni setahun je weyh. mana ada masa nak cuti cuti bagai. bila dah ada cuti 4 hari ni kan takkan aku nak elaborate lebih kott. makannya partyy la. tapi malangnya aku tak balik. reason aku tak balik? jap nak fikir. sebab aku derhaka kat parent so parent tak nak bagi aku masuk rumah dah. ok joke. aku sebenarnya malas. for the past weeks aku banyak main. so i thought kalau aku stay kolej boleh aku study mana yang patut.

PUNDAHH !!! belaja la sangat. aku rasa lebih better kalau aku just balik weyh. haram betul. aku kat kolej weyh, makan, tidur, movie, makan, tidur balik. selagi matahari tak naik tegak atas kepala, selagi jam tidak tepat menunjukkan jam 12 tengah hari, aku tak akan bangun. nampak tak ada simfoni anak dara akhir zaman disitu?  pffttt. terasa diri ini begitu tiada life. =='

tapi bila kolej ni sikit je orang yang tinggal actually best jugak. sumpah aku cakap. bukan cakap berdasarkan falsafah lonely ranger. no no. aku betul ni. sebab bila orang sikit, kau rasa macam tempat ni kau punya tau. aku pun buatlah benda benda gila yang aku tau aku tak patut share disini. kalau korang budak kolej maybe faham kott. heheh

jadi bagi aku tidak menjadikan aku ni sebagai haram kejadah anak derhaka tak balik rumah, aku sedaya upaya mencuba untuk mengisi masa emas perak platinum ku dengan beriadah dan bersport sebolehnya. aku nak belaja tapi masalahnya bila aku bukak buku tu aku nampak gambar katil. aper cer tu? HAIH semua tak bolehh

so aku turun bilik (bilik aku banyak setan, harap maklum) pergi main bola tampar. aku rindu gila bhaii ngan bola tampar. and TENIS ! so sesiapa rasa tak ada kawan nak main ajak aku. nah ambik no sirim ni. J76564367287. contact eh jangan tak contact. =='

ok aku merepek,. hantu laaaaa. haiya. aku main ngan Tasneem weyh. ok kalau korang budak KMPk taulah siapa  Tasneem ni. Saya adore beliau. eheh. ni gambar.




ha kau makan tak bercover dah haaa. 
ermmm babes, makan ni tak payah nak macho macho sangat laa. HEH 




budak budak perempuan dalam gambar ni semuanya actually adalah kawan aku dari sekolah agama dulu. kira macam petang tu kitorang reunion baliklaaa. main bola tampar sampai lebam tangan. pecah dalam kulit. wuu sedap. then main tenis pulak. melepas gian aku.

tak cukup dengan tu kitorang berkhemah plak kat court makan tomyam. terbaikkk. senja plak kau. huih. puas hati. ok tu jerlah nyah mak  nak cerita ni. aih mak nak ke dapur buat teh . dah petang ni ha. masa mengeteh puloksss.

Tata :p

No comments:

Post a Comment

,