Friday, December 30, 2011

Perasaan buta.

Lillah aku cakap weyh. aku tak minta sikit pun untuk ada perasaan ni. sakit weyh sakit. bila aku kenang balik everything. kita tak lama. kejap. sekejap sangat.

jujur aku katakan, aku bukan seorang yang senang nak 'fall' to a guy. susah. and yeah trust me, once i fall, i will fall damn hard. and now you see right? how stupid i look like. i look weak. like a dammit weak ass. im waiting for something not even exist ! moron. loser. guess thats fit me the best now.

sumpah aku tak suka macam ni.

kali ni biar aku terus terang. soalan kau 'u suka i tak?' yang aku balas ' sukaa.... message u !' dengan smiley murahan tu, ini jawapannya yang sebenar.

aku suka kau gila gila la weyh ! ish.

*hentakmukakedinding.

kali kedua jujur. aku tak tau macam mana aku boleh jatuh kat kau weyh. sumpah ! kalau aku tengok kau. wait wait. biar aku nilai sekejap. muka? mungkin. personaliti bagai? pfffttt mungkin tidak. aku suka dowh kau layan aku acuh tak acuh. kau tak text 24/7. not too into my business. kesimpulannya aku sukalah kau layan aku macam tu. aku suka. BABI !! apahal aku ni dowh ? perasaan macam setan. BANGANG !

Dude, seriously tolong lah blah weyh. aku tak nak kau. aku tak nak. tuhan, terima kasih aku ucapkan  untuk perasaan cinta ni tapi kenapa tidak Kau kurniakan aku cinta aku pada Kau? kenapa pada dia yang maha tak layak untuk perasaan ni? aku tak nak. sumpah !

tuhan, perasaan ni sakit.
ambillah balik.
tolong.
aku pohon.

No comments:

Post a Comment

,