Tuesday, December 20, 2011

Ran dom Ran dom TAHAP GABAN !

haaacuuu ! hamik kau.

owh lamanya tak blog. windu saya sama blog ini. yooo waddapp korang. ahah ! amacam ? aku dah lama tinggal korang ok. pergh bajet mati la orang lain kalau tak baca blog aku kan. heh.

so hmm, aku actually (sesi explain ) tak perlu rasa nya nak mention bagai kan, lama tak update sebab aku busy sangat. SANGAT BUSY ! ya penukaran kata dan pembesaran huruf itu satu keperluan. aku kena buat tuto lah (sebenarnya busy tiru), kena buat presentationla (act biar kawan lain yang buat), kena jadi pengarah koir for dinamika la ( aku jadi pengarah ngai ! wacakap sama luu ) ,  then then busy ngan appoinment ngan wartawan bagai. artislah katakan.  ok itu tipu. korang caya korang bongok tara hingat  =='

banyak menda jadi kat aku actually. ada sedih ada happy. tapi mostly aku cakap mostly sedih la. ayat keling. tak lama lagi aku akan kehilangan sorang kawan yang aku sayang sangat. eh eh dia bukan nak mati la derr. tapi tak lama lagi dia bakal meninggalkan kolej aku. siapa? tak perlu gua heboh heboh. tapi yang pasti aku sedih sangat. woii kitorang tak adalah kenal lama, tapi walau sekejap kitorang rapat macam ikan sardin dalam bas tau. kau dapat tangkap tak kaitan kemesraan kitorang ngan ikan sardin? aku tak .

sekali lagi -------> =='

ok benda sedih pun aku boleh buat main lagi. apa jadah aku ni. then then aku sedih gak. aku aku.. aku jatuh cinta kat sorang mamat ni. sumpah aku jatuh cinta ngan dia. ahah ! rasanya tak perlu cerita kat sini kot. teehee tita malu laaa *pipi merah merah

pap ! pergh geli aku taip macam ni. penampar hinggap kat muka. hamik aku ! ok dah banyak merepek lagi. lagi satu aku sedih lagi. pergh berapa banyak sedih bhaii? ha, aku sedih sebab since first day dalam sem dua ni, aku loser gila dowh dalam pelajaran aku. bapak loser wa cakap sama lu. tadi ada kuiz math. lecture aku wacakap sama lu lagi, bapak garang dowh ! soalan kuiz tadi ada tiga je. aku tak jawab ketiga tiga soalan itu.

aku bukan apa. tak penah dalam hidup aku, aku tak dapat jawab soalan math yang maha simple itu. PAP ! sekali lagi penampar hinggap dimuka. aku benci diri aku. serious !

macam mana boleh jadi macam tu? argh ini kerana daku selalu main. main , main, dan main lagi. ahah ! aku suka main. bila aku main aku rasa macam aku tengah terbang. ok terbang la sangat kan. then then aku asyik lepak lepak je kerjanya. ha padan muka aku sekarang.

aku kalau tulis blog tak ada gambar tak sah kan. ni lah kawan lepak aku. aku memang suka lepak ngan dorang. tak pernah aku lepak ngan dorang, aku tak gelak nangis nangis. mesti aku nangis sampai tekencing kencing.

owh cakap pasal kencing, penat tadi dalam lecture hall aku tahan kencing cause sejuk sangat. cis !

korang view je lah gambar bawah ni. malas aku nak cakap panjang lagi. HAHAHAHAHA XD


Syamim , Syaza , Me , Sha , Meera , Cahaya , Megat dan Kiman 













 Cahaya :D



 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm k. Ahah !

 This is my favourite piece! :)
(aku gemuk ke hapa? ok tak. seluar aku londeh sebab aku banyak lompat. ahah !)

 Jungle Trekking yaww ! weyh budak KMPk cuba teka kitorang kat mana ni? HAHA 






 I can't believe my eye !!! =='

Somehow picture ni remind me of tugu negara. HAHA am i right? LOL

pagi petang siang malam aku lepak macam ni. korang agak aku study tak? HAHA 

sepak diri 76 kali ! PANGGGGGG !


anyway, aku cerita tadi kan aku fall kat this one guy. aku suruh dia stop message aku .
tapi aku  rasa tak boleh la. aku rindu gila kat dia owh.  tapi aku dah terlepas cakap. 
takkan aku nak message dia balik kan. malu la aku macam tu. ish. aku ni pathetic betullah =='

baru aku faham sebenarnya sakit bila kita rindu someone. 

ok sejak bila aku start tangkap leleh ni? PANGGGG !!   =='


No comments:

Post a Comment

,