Tuesday, November 8, 2011

Lemak and Event masyuukkkkk. Jom lah join !

its been so longggg !!! muahahahaha. ok babe, banyak nak cerita. heh. haih distraction ! jap eh jap eh. layan skype jap. karang marah kawan ni sat.

setelah 20 minit.

sekarang ni dah cuti dua minggu. bukan sebarang cuti minah. cuti sem. faham tak beza cuti biasa ngan cuti sem? bezanya ladies and gentlemen, aku dah tak payah nak bawak balik buku tebal tebal dah. biasalah kolej mana belaja buku tebal buku teks dah.. semua pakat tebal macam kamus dahlaa.. ada faham? ta? ok fine =='

mood berblogging aku sekarang agak menghampakan. yerlah kan. ada orang tu kalau boleh hari hari dia nak blog. masalah aku adalah. .. jeng jeng..

macam ni. waktu aku sampai je rumah dari ipoh parade ngan beg aku yang maha besar tu, aku dengan gopohnya segera mengeluarkan netbook comelku. kan nak online. unlimited connectionlah katakan. so aku pun dengan sukahatinya lah meng-on-kan netbook ku. tetiba aku nampak satu benda yang tak berapa nak berkenan ngan skrin netbook aku.

perghhhhhhh !!! terbaik ! skrin netbook aku pecah =='. hantu maklipur ululala.


ha jang. kau nampak tak yang ada line putih tu? ha tulah.. serious skrin aku tinggal separuh je. perasaan dia macam otak kau tinggal sebelah je tau. aku serious cakapla nyesal ada and tak kisah pun ada. aku ni jenis kalau dah selesa yang tu aku akan stay yang tu gak. macam setia la. aku ok je nak pinjam laptop abang ke mak aku ke.. tapi korang faham kot perbezaan pakai barang kita ngan barang orang. lain feel dia tau.

dah tu plak aku khaskan beli netbook ni special for my blog plak. tetiba jadi macam ni.

ok salah aku. aku hempap beg ni kat tanah. beg berat bhaii. korang bukan nak tolong aku =='

ok forget it.  so hari ni aku keluar hang out ngan lina, atiqah serta iqa rahmat. aktiviti nya seperti biasa adalah makan makan dan makan. woii korang ingat kitorang perempuan kalau jumpa tau gossip je ke? haih berdosa berdosa. *walhal


ok, hari ni lemak aku dah siap bergulung gulung dah bhaii. aku ngan lina pakat tibai makan mamak. aku paling suka datang mamak SHAHREENA kat kuala kangsar ni then order nasi goreng ayam. perghhhh wa cakap sama luu. ayam berempah dia terbaik dalam dunia bhaii !!! wa cakap sama lu.. sumpah tak rugi dowh ! kalau datang kuala kangsar silalah datang tempah makanan ni. tak rugi !

then dah habis makan lari pi gate cafe pulak. tibai tiramisu. perghhhhhhhhhhh lagi. setelah dua bulan :)

haha kau faham kan nikmat dapat makan tu apa? habis semua yang cakap sebelah aku, aku buat do know je. nikmat punya pasallah. pergh. ok nak perrghh lagi ! haha

gambar aku ngan iqa rahmat tak ada. maaf. gambar mahal sangat. teehee. bukan takat tu je aku makan, semua lah. malas nak senaraikan. semua berlemak punya. aku rasa macam perut ni dah macam tonggas dah =='

kira puas hati gila lah keluar tadi huh.

ok anyway, sabtu ni ada satu event macam best kat Taiping. kira like an art event la. thanks for Fauzan for sharing me this. kira macam best jugakla event ni. ada poet stuff and acoustic stuff. tapi yang penting aku nak kejar buku and experience dia.



aku jujur eh. ni first time aku datang event macam ni. heh. so erm yeah. since Taiping dekat and aku tau tempat nya so why not kan. aku ajak Imran but rasa macam tak kena pulak ngan mamat tu. aku pun tak sure gila gila lagi tak. taipi yang pasti nak ke taiping tu dah set. nak ke tempat tu je tak sure lagi. never mind. so tujuan utama sepastinya mencari KITAB TERFAKTAB. hehe kalau korang destined to bump this sort of book. belik ok.

Date : Saturday, 12 November 2011
Time : 1 till 6 pm
Venue : the Gate Cafe, Taiping.

so hellooooooo datang la meh. Mana tau korang rasa cam kena ngan jiwa kott. Kita try la dulu. kan kan? Eheh.

so aku nak chow. penat taip and sakit kepala layan skrin separuh ni. TATA :DD

No comments:

Post a Comment

,