Sunday, October 23, 2011

Tabiat yang aku paling menyampah nak mampus.

yooo wuddupp...

ok sekarang ni jam 9 pagi. aku pun tak tahu la apekejadah angin aku pagi ni nak berblogging. huh. tapi tak apa aku ada hot storyyy meh. ok noty literally hot story lebih kepada nak cerita lah tabiat manusia sekarang.

sebenarnya aku baru balik dari jogging. kat kolej aku ni wa cakap sama luuu bapak best dow. ok tak lah se best lost world theme park , but boleh la. akademi belajar of course boring kan but not here la. kat sini berbukit bukit so aku sukalah lepak lepak kat atas bukit ni. heh. buat lah apa yang patut nak merembeskan peluh yang berminggu minggu tertanam dalam badan ni kan.


ni mak nak habaq. hampa kalau nak jogging, hampa jog time tengah pagi pagi tu. time pukul 6.30 tu. APA? AWAL SANGAT?? kau ni nak bersenam tak nak? maybe tak lah seawal tu. apa yang aku nak cakap sekarang jog time kat luar tengah biru biru gelap tu. perghhhhh wa cakap sama lu. baru ada nikmat jog dowh. tapi ada orang cakap tak elok keluar time tu. aku pun tak tau kenapa.  time tu tak ramai orang lagi. so tak payah kau nak cover macho or hensem sangat kan depan aweksss or hot stuffsss. yerlah kan awal pagi muka korang tu faham faham je lah sembab nak mampus macam baru kena hempap kayu balak je.

udara bapak fresshhhh bhai plus kau sorang yang nikmati dulu. kononnya. then erm, kalau case aku, aku tak pakai tudung, time tu bukan ada orang so tak kisah sangat. plus bila korang berpeluh korang lari then sejuk sejuk kat leher tu baru ada nikmat jog. weyh tapi kalau tak pakai tudung terus tu agak agak la kan. pakai la snow cap ke apa. jangan pulak kau bantai anak tudung opah pulak. perghhh serabai !

kat kolej sekarang ni nak dah final. bukan nak dah. memang sedang final. so time aku jog tu ramai la yang aku nampak dah bawak buku nak study. i mean. ok aku boleh cakapla aku jealous tengok dah bukak buku. but somehow aku rasa kesian kat dorang. bukan apa. aku just rasa dorang terlalu memaksa diri. pagi pagi tu kan better chill dulu. ambik angin dulu ke.. ni tak tengah aku jog tu boleh dorang bukak buku yang bapak tebal. just you know. chill lah dulu babe. kan kan ? breakfast dulu ke.. jalan jalan dulu ke.. cuba tiru macam mak ni. heh =='

owh yeah then, wa nak cakap satu benda yang wa benci nak mampus tara hingat lah. emo jap eh. aku tak tau la apasal. memang ke tabiat orang laki kalau nak tegur orang perempuan kena dengan mintak belanja?? like ada laki ni bump kau. then first thing come out kat mulut dia

"Weyh, bila nak belanja aku makan? "

i mean kalau dua tiga kali buat tak apalah lagi. tapi kalau dah everytime jumpa, kalau dalam sati hari tu sampai 8 kali kau mintak aku belanja, rasa macam nak sumbat selipar kat mulut kau weyh. sumpah aku cakap annoying gila ! entah ada nampak macam label duit RM50 ke kat muka aku ni? instead kau cakap "bila nak belanja" tukan , better kau cakap

"Perghhhh kau nampak gojes gila babe pagi ni. "

ha baru sejuk hati aku ni nak belanja kau. haa, yer adik adik take note. nyampah mak, nak !

banyak kan benda jadi dalam hari aku. baru kul 9 babe. ya hari saya sangat dramatik. owh owh yang ambik SPM tu kan aku nak wish good luck lah. korang rockksss !!!



ok you may go now.

No comments:

Post a Comment

,