Friday, October 21, 2011

First paper and Three musketeers. Wahahaha

yo wussup anak anak ! sihat? oghehhh owesome yaww.

hari ni mak nak cerita satu benda hot alahai mak nyah haih. owh panas sangat anak anak.. mak nak ambik kipas sat. hampa semuo tunggu sat na. cik nak ambik kipas.

perrgghhhh epic fail !

dimaklumkan bahawa percakapan itu sebentar tadi sangatlah gelinya mak aih.

ok hari ni bersempena dengan 21 oktober 2011, owh no not my birthday. lambat lagi. hari ni adalah paper pertama bagi final exam. woot woot. dan paper nya adalah BAHASA INGGERIS. diulangi BAHASA INGGERIS. saya suka bahasa inggeris. suka gilerrrr *muka toye aka poyo

paper pertama is all about bulat bulat warna warna. ya anak anak mari menyanyi dengan riang hoii ! ya betul. bulat dan warnakan atau bahasa dewasa objektif. pretty hard jugak la soalan dia. but ehem selaku anak Malaysia yang serba boleh ok lahh jawab soalannya. eheh !

then paper 2 pulak waktu petang. time ni aku cakap betul weyh.. sumpahhh aku cakap ngan korang. Perghhhhhh ngantuk nak mampus nak meninggal dowhhh. *ayat kawan aku.

sumpah cakap weyh. time ambik exam muka stim jeee. aku dah la duduk meja depan sekali pulak. depan meja pengawas exam pulak. arghhh memang sweet lah. memang aku tidur cover macho gila lah aku cakap. haih. sumpah cakap tak puas tidur. paper 2 ni aku boleh cakap la. agak haih sakit hati nak menjawabnya nyah ! satu report. yang ni aku angin gila. apekehal tak ada kaitan ngan synthesis ni?

ok kalau korang nak tau BI sekolah menengah ngan after sekolah menengah sangat berbeza. kalau dulu time sekolah aku ingat lagi cikgu punyalah paksa kitorang buat ayat gila romantik laa.. berkias peotry bagai. tapi dah masuk matriks tak ada dah menatang tu semua. semua nak straight forward je. tak ada nak ayat geli geli dah. huh. mula mula fikir agak senang tapi bila buat perghhhhh...

setahun kemudian baru nak siap nok.

aku nak terang pun agak panjang. so apa kata korang tunggu umur dah tua sikit (kalau korang still sekolah la) then korang belajar sendiri menatang ni. tapi apa apa hal pun still curious. you guys budak matriks yang ambik paper 2 tu, manalah tau korang tidur kan. korang dapat tak point synthesis? aku tak =='

then second question is kena buat discussion. yang ni aku tulis apa pun aku pun tak tau. menonong jee aku tulis ha. ikut sedap mata melihat pensel eh pen bergerak. then pecutt tulis apa yang aku pun tak faham. semoga diterima lah pointnyaa.. whaahaha. anak yang baik.

hmm, habis exam like kul 4.30 then kuar lepak kat atas bukit. bukit sini cantik harap maklum. siap ada UFO nokss.. kau hado?? nan hadoooo. wahah. then lepak punya lepak sekali hujan derrr. sweet sweety. mula mula nak lepak la dulu. ye lah ingat hujan sekejap. daro hujan renyai renyai bahasa bertukar menjadi RIBUT !! memang sweet sweety me sweetyy dayyummm. duk sana sampai kul 7 dah dengan gelap tara hingat lah. hujan + senja = kau agak ? =='

last last nak tak nak terpaksa gakla tempuh hujan ribut ni. aku selaku insan yang lemah gemalai tak dapat lah nak menahan hujan yang sebegitu gramatis. ok is that a word?

cuba korang bayang. lari dalam hujan, seluar lipat tinggi. jeans pulak. berat terlondeh londeh. tudung rosak basah. macam minah sengal. singlet biru and cardi panjang basah lencun. buku Jodi Picoult di tangan kanan. tali pinggang putus di tangan kiri. earphone and phone dalam poket. poket membesar.

ok begitulah kedaan saya. sangat menyedihkan =='


 Ini tiga darling saya. Dari kiri, Joyah, markonah dan juga Esah. Wahahaha



 Lompat si katak lompat. lompat lah tinggi tinggi.
*aku allergic katak

 Nama minah ni si-pretty-gojes-eyebag-besar-tara-hingat. Heh
Gara gara final exam =='

Ya anak anaks, inilah mereka Joyah, Markonah serta Esah !!! Woot woot


ok cerita dah habis. aku nak gi tanggal lens. korang boleh blah sekarang :)

No comments:

Post a Comment

,