Tuesday, October 18, 2011

What to do What to say

Its been long meyh..


Dah lama rasanya tak write here. Ya know since my netbook kena attack virus owh damn I tell you. My life in sorrow. I guess since aku selalu spend my time at netbook. Doing something vain absolutely. Haha.

Bila netbook 'sakit' aku peluk kot netbook aku ni je. Aku tak lepas pun. But yeah now dah ok. Aku format sendiri. Take note anak anak. Saya format sendiri netbook ini. Seriously I need to brag this since dah lama aku nak belajar format format ni.

Anyway, so many things happened. Ok lets start.

Firstly, about Musical drama. Ini kisah sedih. Ya know I have deep passion in this stuff. And I just knew that this drama would be cancel. Not as in cancel lah,. Its going to be postpone. Aiyoo weyh. Frust gila. Erm, my batch which is in matriks its going to be one year only. So kitorang akan graduate bulan 4. pertandingan ni pulak akan dijalankan for next batch. Means pertandingan ni untuk budak next batch. Sumpah cakap frustrated gila. But nah, still wait for the official letter weyh. Really hope it just a rumour.

Then, final exam will be this week. Erm rasanya tak adalah important sangat paper this week. just English paper but for me agak penting la weyh. Penting tu masuk Universiti. hmm, and yeah MUET too. Berghh.. Sakit kepala.

Korang korang. Korang nak tau something tak? actually aku banyak sangat nak cerita weyh.. Banyak sangat. Since otak aku dah macam mak nenek semua benda nak lupa so i guess will be continue kott. Kita continue ngan gambar random k. HAHA So sorryyyyy :p

Rasanya gambar pun dah boleh banyak ceritakan my usual day kan. Dude, picture do talk laa.
My Room

 


 My First Time with fruit pattern baju kurung

 Woiiii Balkish !! Aku dapat jumpa mimi. Kau hado? nan hadooooo wahahahaha XD

 Curi curi online time Science Com tutor. Heh =='




 Dulu time kecik selalu beli keropok ni. Beli yang saiz kecik punya. Dah lama tak jumpa keropok ni weyhhh..HAHA still awesome as before. Kawan beli so bila nampak terus menjerit macam baru jumpa mutiara.


 Funny doodle at SC cubicle. Ok , cuba fill in the blank.  DA MA C...AI? HOHOHO





HEHE :P

No comments:

Post a Comment

,