Friday, June 10, 2011

Ternak lemak pukul 1 pagi .

yup yes you heard me. i mean you read me. memang every single day here in kmpk aku selalu makan je. makan bukan nak ringan. semua nak berat berat je. kalau tak nasi pattaya, burger. kalau tak burger aku bantai makan roti canai. harap maklum pukul 1 pagi ya puan puan. YES ! you heard me..







pergh tak lama lagi memang la keluarga tak pun sahabat handai gerenti dah tak kenal aku lagi siapa. dah gemukla katakan.. cun ! sangat cun ! even betis ngan paha aku ni pun dah perasan boleh buat daging burger ok tak pun stick. eheh. sila muntah.

hmm, kalau korang tak sedar lagi lah. kat KMPk ni memang syurga burger dan aku tersangatlah sukanya. terlebih lebih lagilah sukanya bila cafe hanyalah bersebelahan dengan blok aku sahaja. ha amik kau ! mana tak ternak lemak gila gila ni.

baru baru ni aku balik aku kena marah ngan ayah aku. katanya aku dah gemuk. ketara sangat. dia kata aku tak cantik langsung bila gemuk. hmm, tak perasan la pulak kan.

anyway, buat ayah tercinta, anakmu ini mohon maaf kerana tidak dapat menahan nafsunya. eheh.

ok, sambung makan lagi. bye :)

No comments:

Post a Comment

,