Monday, October 12, 2009

damn you!!!

"asal english kau teruk sangat?"

haish sedih hati aku bila ada orang komen aku camtuh. lantak akulah kalau aku nak cakap bahasa apa pon. tamil ke,mandarin ker,iban ke,bangla ke? ko kisah apa wey?? apa kalau aku cakap english nanti roh kau tercabut ker? blah r bitch!!

marah r nikan..yer arh bila aku tulis blog nih aku menulis dengan sepenuh hati aku. share apa yang aku blaja ari ni. yer arh ingat seronok r kan kalau share apa yang aku tahu. cikgu aku pon selalu cakap kita ni janganlah tamak ilmu. mana tahu kalau kita buat nanti Allah balas berkali ganda. kan3?? bukan macam kau! kedekut ilmu. oopppsss!!! aku rasa kalau kau tak kedekut ilmu pon tak apa kau tu memang bodoh pon. so aku rasa kalau kau nak share ilmu tu lupakan jer arh cause nanti kau bagi ajaran sesat je. macam ayah pin tuh. entah mana r mamat tuh skunk. NAH!!! serve you right.

untuk pengetahuan kau r kan. aku ni menulis blog aku (kecuali yang ini) dalam bahasa english pon sebab aku nak improve kan bi aku. yer arh mana tahu ker ada yang baca blog ni pandai bi (macam korang yang baik hati ni r) terbaca tetiba nampak karangan aku yang salah komen la. mana tahu grammar terbungkang,vocab hancur..aku tak tahu kan.. biasa r budak baru belajar. betul tak apa yang aku cakap? betulkan? aku tahu..

ni lagi satu aku nak bising lagik. wey budak myspace!!! berenti suruh aku komen picture korang. aku tak hingin pon!! kalau gamba korang cantik takpa.ni tak gamba biasa je,sticker yang melebih. apa da!! oklah aku ngaku gamba aku semua buruk siot tapi kurang-kurang pon aku tak ada lah nak terhegeh-hegeh nak suruh orang lain atau satu dunia komen picture aku. tak pon tak ada r cam korang nak edit sana sini. kalau jongang dipadukan,kalau hitam dicerahkan,kalau berjerawat gila dihapuskan. cuba jadi cam aku gamba biasa saja. ala bai tak malunya puji diri. haish!! sapa lagi nak puji diri kita kalau bukan diri kita sendiri?

"hye i'm on9 now.cmmnt my picture n i'll hit u back"

hotak kau!!! hit back lah sangat. haram..cakap lebih.kejar glamour ko memang hebat! takat gamba kau yang terkeluar sini terkeluar sana tu baik tak payah r.. boleh blah kau!! mak bapak korang tak ajar cara berpakaian kat korang ker? atau ayah korang dayus sangat takut nak tegur anak macam korang? kalau yang terasa tu padan muka arh. tak sedar diri.nyampah aku.

ni lagi satu. korang pengguna myspace tahukan sal ada satu kemudahan yang dalam myspace kita letak gamba kita then kita pos kat orang asking

'do you like me? yes no'

WEY!! nyesak profile aku jer arh.. korang tahu? tiap kali korang anta kat aku menatang atuh aku approve jerk. tak apa r. tanda kesian. kalau ikot hati aku yang panas nak jer aku deny. siot r weyh. korang tahu?kalau korang adalah user menatang tuh nampak sangat korang ni baru jerk guna myspace cause bagi aku arh kan menatang tu hanya dilayan oleh budak-budak yang baru berpindah dari friendster ke myspace. so senang r sangat terpikat ngan menatang tuh. cool sanagt ker? hampeh!

ni lah jawapan aku untuk korang. 'no'!! senang cerita. korang ni lapok r. haha

wow!! tepat pukul 12 malam.mata tak ngantuk. tapi hati suruh tido. dah r add math tak siap ag nih. aiseyman! lantak r..so kalau korang dah baca nih banyak-banyak r bersabar. mana tahu tu diri korangkan? aku ni pon tak sempurna malah korang lagi tak sempurna jadi tak salah kalau kita saling memperbaiki diri kita. hmm..nilah blog pertama aku yang aku rasa paling terlepas cakap. tak kisah lah. nama pon blog. kan?

aku tahu kalau budak lelaki yang admired aku nih sure arh terus reject aku. kahkah!!

kalau kawan perempuan aku baca nih terus tak nak layan aku. whatever r!!

aku tak kisah pon. janji hidop aku bahagia ngan family aku jerk. neway,waktu kita lahir kita dari satu perut ker aku nak kisah sangat sal kau? tak kan?? tak ingat pulak aku ada teman waktu dalam perut dulu.

neway,chiaw!!! owh lupa plak. selamat malam. tak yah mimpi balak atau awek korang tuh.mimpi mak korang yang lebih cantik dari orang lain tu. kurang2 dapat pahala gak. salam

No comments:

Post a Comment

,