Thursday, November 1, 2012

I feel like a big woman already.

Peace be upon you.

hey guys. so just now aku baru masakkan spaghetti tuk adik aku. those food tuk jamuan sekolah dia esok hari. biasalah nak habis sekolah dah kan. so banyak lah jamuan bagai. spaghetti sedap ke tak? PERGHHH mesti ah sedap. ewahhhh XD

hehe

hmm, tujuan aku tulis benda ni sebenarnya, time tengah feeling masak tetiba aku rasa macam aku dah besar. i mean memang dah besar but you know mature develop people kan lambat. aku actually anak kedua so kiranya kakak sulung la and i don't have sister. yeah aku admit aku nak kakak. when adik aku mintak masakkan, i mean MASAKKAN aku rasa macam weyhhh this is what i want dari dulu.. plus, AKU masakkan untuk ADIK aku. so did you get the situation now? it just amaze me a little.

ni bukanlah first time ke apa aku masakkan tuk family or whatsoever, it just that baru malam ni aku ada thought macam ni. it justt.. entah tak tau nak describe. so anyhow, aku kena remind myself lots of times yang aku dah 19 and bakal ke 20 which means 'im not a teenager anymore'.

sedikit sedih.

but hey make it positive righttt. come on what is so bad about being adult? haha chill. now, aku pun macam kena ada pendirian sendiri, otak pun gelong je lagi ha. Lols. kena jadi real lady ah lepas ni. REAL LADY FTW ! hmm, this scared me.

oh the picture !! akhirnyaaaaa setelah bersusah payah mencuba, akhirnya aku dah pandai tangkap gambar senyum. kalau tak muka teleng la, mulut itik bagai la, five days MC la ( eh ) teehee XP

till then :D

1 comment:

,