Friday, October 19, 2012

Honest thought.


Jujur cakap , aku rasa kelakar sangat kalau lelaki bagi 'hint' sebab bagi aku the one yang supposed to bagi hint is the girl. i mean why laki yang bagi hint ni? geli ah.

apa kau expect after bagi hint that girl akan datang buat gaya comel ayu bagai then said

"eh awak ni hensem la, comel la, bla bla bla ect. jom couple?"

liddat ah? aiyo amma. sumpah mana guts kau doh? salah cara kau. bukan macam tu derr. laki bagi hint means membuka jalan bagi tahu 'im available' ialah dengan cara try to get close with that girl. try to make that girl feel comfortable to be around you. try to find same interest.

ni tak, entah siapa siapa dengan pelik semua tak kenal apa tetiba kau ajak couple. sumpah aku cakap tak jalan weyh. lainlah kalau that girl dah gatal merenyam ya lah. hmmmmmmm. ada faham? aku kesian tengok budak laki keliling aku ni. apa lah malu sangat? kalau dah nak, go for it doh. tak susah. tak payah nak malu sipu sangat. show your guts !

and for girls, jujur lah cakap, kalau suka accept, kalau tak suka try cakap elok elok ngan dia. terus terang. say it why. kalau korang rasa korang tak suka sebab dia tak hensem ke atau ada minat orang lain just say it. laki ok je rejection ni. kan? kalau tidak nanti umpama korang bagi harapan kat laki tu. tak bagus you know. ingat la, laki pun ada perasaan jugak. jangan kau tibai semua kau fikir dorang kuat. dalaman dorang lemah weyh. fizikal je kuat. ini fakta ya tuang puang.

andddddddd ini memang tugas wanita kena bagi hint. just do whatever lah yang nak bagi tau yang korang available. eg during conversation : 'yerlahhh aku ni mana ada pakweeeeee....' well something liddat. jangan la cakap "weyh aku available. jom ah kaple ngan aku". kalau cam ni lah gaya kau orang, aku sebagai lelaki kononnya dalam hati , sampai mampus aku tak nak. murah sangat. unless nak buat bahan main ok lah kot. eh !

aku try elak eh talk about religion, aku tau benda ni haram tapi bagi aku lah kan, as a human being, perasaan suka tu tak dapat elak and for god sake aku admit memang love boleh buatkan someone look dumb as hell but hey guess what? dengan love korang boleh improve diri with a split second just by get through all of the challenge and learn from the experience. trust me, ianya akan mematangkan korang.

ok aku dah habis celoteh. wahai rakan sekalian, ini post tara ada kaitan sama wa punya life. ok ? oh BB dah dapat balik. later i will update about that. cerita panjang sangat and i need to get stable connection. Till then Bye uollsss XD

No comments:

Post a Comment

,