Wednesday, August 1, 2012

Some fresh air.

Assalamu'alaikum hey wussupp?

so yeh today keluar rumah and do stuff for uni. that is heyhooooooooo Medical Checkup. 


since aku stay kk ni, so pergi ah hospital kk ni kan. actually ni adalah second day aku datang hospital for MC. hari pertama just buat xray then set appointment sekali. thus hari ni baru buat yang selebihnya. hari ni basically just buat urine test, height weight, and blood pressure je. but hell buat semua tu ambik masa about an hour dowh. haih. tak apa.

tinggi: 156.7    berat: 56kg

bayangkan rupa saya terima kasih :)

bayaran for uitm degree intake just RM20 cause tak ada suntikan and stuff. just ada empat benda kena buat. so senang ah. but itu aku buat kat hospital kerajaan. so lambat sikit ah. kalau korang nak buat satu hari je , cari ah tempat sesuai tapi ongkos dia mahal sikit ah kot. rasa tak berbaloi cause empat simple thing nak buat je pun kan. heh. buat apa nak bazir duit ya dak? heh

hospital hari ni agak lengang sedikit thats why agak cepat walau sejam setengah. heh.


korang tau time pergi hospital, macam macam aku nampak. semua cute cute belaka. one thing bau ubat, aku rasa nak muntah,. tak sedap. especially after do the urine test pakai sanitizer bau ubat dia mak aihhhh. then then nampak satu ads kat dinding tau about healing critical wound. nama dia technic irrigation. gambar dia pulak. pergh best siot aku cakap. gambar kaki putus yang doktor pegang lapikkan dulang tuk tahan darah yang tumpah. perghhhhhhhhh =='

tapi yang betul cutenya, alkisahnya aku duk depan bilik dressing which is bilik tuk jahitan and cuci luka, ada this one makcik, one of her right feet tak ada tau. diabetes rasanya makcik ni. dia cute je kecik kecik. then ngan husband dia. alah so cute lah weyh aku cakap kau.

"pa, tolak ma masuk bilik ni ha. dah nombor ni"

so cute. but then pakcik tu pulak agak huru hara lari kesana kemari then bila no makcik tu naik nak masuk tak ada yang tolong. anak dia nak bukak pintu but then aku volunteer tolong. so cute la that makcik.

dah setel hal balik pergi bazar ! woot woot. ni first day aku ke bazar. and first day in my life beli lauk sendiri. bakat peneman aku ada suhada so senang ah sikit kerja aku. heh. aku tak pandai beli lauk. sumpah. lauk RM6, kuih RM8. dah cemana gitu tu ? cecita sikit.

ni semua gambar random. terimalah.


harini pakai kain ya anak anak :)
baru balik dari bazar beli lauk. bukti kat tangan tu. 
and dalam beg. heh


construction site depan taman. KTM railway. dah siap senang sikit transportation nak ke ipoh heh. 

  jalan masuk taman. eh !

agak agak nak ke ipoh. straight jangan belok belok k. harap sampai lah heh. 
gambar ni nampak century gila aih =='

till then, tu je aku nak propa. yang pasti aku dah settle Medical Checkup woii ! haha bye :)

No comments:

Post a Comment

,