Friday, July 13, 2012

Ini UPU punya cerita.

yeay yeay at last its 13rd July. guess wussup with the date? Ok here we go.

13rd July adalah tarikh yang agak penting buat kami selaku matriks leavers and ex-asasians or diploma or STPM and stuff cause today adalah tarikh keluarnya result UPU. i am hell excited. siapa yang tak nyah ? sila bunuh diri sekarang. haha

tanpa membuang masa, here is the result. *ting

YEAHHH AKU DAPAT BUSINESS UITM NYAHHH !!! XD

ada yang tanya aku, weyh bukan ke kau masuk matriks ambik sains? yup aku budak fizik matriks and aku dapat tawaran business.  here is the story. actually aku memang dah plan lama dah nak further study in business since forever. family aku background boleh cakap dari keluarga yang do business. and boleh kata gak la aku gila duit. eh ! 

ok tak. then aku made up mind after habis belajar nak continue business. alhamdulillah for my diploma i got uitm business BUT at Arau. you can read it  here . aku tak terima since jauh sangat and ayah cakap belaja dekat guna duit sikit je. haha duh. plus dia cakap if i can get through matriks big chance to continue to degree in business terus. jalan singkat katakan.

so dengan berat hati aku masuk matriks, and aku do'a "Ya Allah, if this means good to me, lead me "
so aku pasrah and masuk matriks. ramai yang kata matriks susah but jujur dalam hati matriks tak susah. its all about your mind set and matter of time management. done. aku strive and strive and strive until final. 

nak dipendekkan cerita, aku apply sekali lagi for business tuk degree aku and alhamdulillah, jika kita berpegang teguh pada Allah dan kita taat ibu bapa, insyaallah kita dapat apa yang kita nak. so here i am going to further degree in business in a major of marketing. Alhamdulillah :)

i don't know yet where will be the campus but most people say it would be at Shah Alam. Oh Allah if its real, tolong kuatkan hati aku ya Allah. it is the well-known university yang banyak pengaruh buruk. IT ISSS? ok nak bergelumang ngan budak Hip Hop ah. boleh belajar step sikit. OK JOKE !! HAHA XD

till then guys :)

No comments:

Post a Comment

,