Friday, June 1, 2012

Ok. Jujur. Im a bad blogger am i ? :'(

fine fine. aku sedar. lately i've been bad ass blogger and really am im sorry. kalau update nak tak nak je kan. ish ok i know bad bad me. truth is aku je update banyak video. tapi korang boleh nampakkan aku banyak update things from youtube. well yeah. tu tujuan aku.

eheh. actually one of the mission aku after kolej is to khatamkan everything yang berkaitan kat youtube. since im a quite-close-retired-vlogger-to-be , so eheh thats why. tapi sokay though im trying to be better.

sharing little of my life os fun ya know.

well act now im at Pj. as usuallah jalan jalan ngan cousin. so yeh. soon akan jumpa rakan rakan yang dirindui. hoho.  plan utama to Jalan tar. TUDUNGGGG !!! uh.

ok hmm, korang marah lagi ke? ok senang. kita settle macam ni eh. jumpa kat simpang sebelah rumah Abu. nanti kita settle sana. eh. tak. joke. apa kata aku balas balik everything semua ngan gambar ni?


ni adik aku act. aku sumbat masuk freezer. hoho. korang tau tak aku kena marah ngan ibu sebab ni? so appreciate pleaseee XD

p/s : tak apa. dia tak mati just trauma kebahagiaan. achewah !

No comments:

Post a Comment

,