Sunday, June 3, 2012

Kaki aku melecet woii ! ==

Assalamu'alaikum ya frenzoo strangerzooo wadaboo wada beng.  ok ehem *lagak macho sikittt

ok hey 'sup? tetiba rindu blog. aku tengah update tengah malam ni kot. kul 12 ni kot. ok tak ada la lewat sangat. who cares? wekk.ok erm, aku nak cerita ni. hari tu aku gi penang. ha, siapa orang penang angkat tangan? Owh yeahh.. hey hensemmm. hey cunnn... gatal siot aku. 

capap gambar jap. tujuan sebenar aku nak capap kat kawan aku Balkish kerana beliau telah mencapapkan diri beliau bershade dalam blog beliau dan wa mau cakap satu benda je woo. woii bukan kau sorang je boleh capap shade la woii. aku punya Dolce lagi haaa. eh ! 

sila fokus pada reflection mirror itu ya puan puan dan tuan tuan. 
saya snap sendiri. lihatlah betapa lonely ranger nya aku. heh ==

owh nak buat sedikit confession. saya suka orang Penang and kalau nak kahwin nanti saya nak kahwin ngan orang penang. eh ! boleh pulak kau jah. 

heish dah la kalau asyik layan mulut joyah aku memang tak habis cerita aku ni ha. so as usuallah lah kan. kalau aku ngan ayah aku. tujuan kitorang jalan usually memang melantak lah kan. tapi reason utama ke Penang pun act ke meeting ibu. stokis ibu. aku berpura pura sepanjang masa menjadi orang dewasa wooo. kau ada ? nan hadooo. 

so macam tak jalan sangat. mamak pun tara jumpa la macha. tapi yang pasti and yang paling dahsyat, bagi aku la. aku tak jejak pantai weyhh. aku tak cecah sikit pun kaki ni ke air laut weyh. gila bapak sadis ah. *lap air mata 

tapi apa apa hal aku jumpa menatang ni. dulu selalu beli since dah pindah perak aku jarang jumpa menatang ni oi. 


this is Samosa gajah and cekodok gajah . kenapa aku panggil gajah? sebab benda ni besar woii ! besar dia boleh meninggal woii. ok over == tak. memang besar. saiz dia mantop. samosa and cekodok ni besar penumpuk. ok maybe besar sikit lah. tangan aku halus kan.. achewah !

usually weyh kalau makan kuih aku rembat berketul ketul. thats why aku makin besar. eh kantoi rahsia. tapi makan menatang ni walau besar aku tetap ambik berketul ketul especially samosa. ya aku tau goreng, lemak and stuff tapi kalau 2 tahun sekali jumpa kau fikir aku kisah? aku dah cakap hidup aku sadis weyh. sadis sangat.

ok dah tu je nak citer. sok nak watch movie


bye ya'all. *flip hair sambil buat kening The Rock.


2 comments:

  1. Hahaaaaa aku xde niat nak show off tp ade plak org rase tecabarr mwahahahahha

    ReplyDelete
  2. Hahaaaaa aku xde niat nak show off tp ade plak org rase tecabarr mwahahahahha

    ReplyDelete

,