Thursday, May 3, 2012

Ini post serious.

Assalamu'alaikum.

hari ni aku nak share satu benda yang serious. bukan agak atau kinda atau apa apa tapi memang serious. about politik. ok haaa ada yang tarik muka. bhaii. aku bukan apala. aku sebagai remaja yang tak lama lagi akan menjadi belia seterusnya menjadi dewasa aku rasa aku patut dah bersedia dengan menda menda macam ni.

aku rasa macam loser kalau aku tak peduli langsung dengan apa yang SEDANG berlaku dengan negara aku sendiri. ok aku mengaku la. politik suck and what the heck aku nak ambik kisah benda ni kan? ok cuba fikir kalau aku tak ambik tahu and (aku tak pilih mana mana side pun k ) aku just biar semua je jadi macam tu aku rasa bersalah untuk generasi yang akan datang

baru baru ni pasal BERSIH kita digemparkan dengan polis langgar peserta bersih, ok, aku tak percaya mula mula and dude people tak akan simply langgar manusia ok. lagi sekali aku cakap aku tak sokong mana mana pihak. but sebagai seorang yang berperikemanusiaan aku kena find out betul atau tidak ada kes tu.

erm, aku usha youtube and found this. aku rasa nilah video yang paling jelas.

   

erm, aku tak nak cakap banyak tapi korang boleh fikir dan nilai sendiri kan?

bagi aku satu je, politik jijik. maaf.

No comments:

Post a Comment

,