Monday, January 30, 2012

Bila Exam menjelma. pfft

Kertas bertaburan. 
   Nota bergelimpangan. 
      Alat tulis berpeleseran. 
         Buku tutor keawangan. 


Otak. Akal. Punah dimakan. 


payah. 


macam nilah jadinya kalau selalu dalam time exam. wa cakap samalu. bapak banyak setan keliling. time semangat nak study tulah banyak punca punca penggoda keliling badan. ah ! benci dowh. 

post kali ni just nak merepek dan nak heboh satu dunia bahawa aku tengah dalam minggu exam. just wish me luck kay. hari ni paper BI and Fizik. senang =='. kononnya. ahah ! perhambakan. sok paper math. kalau dulu aku cakap aku suka dan terliur dengan math tapi kini. ah punah. sekali lagi. perhambakan. 

aku cuba sedaya aku. usah risau. aku masih jauh dari panggilan loser. HAHA

akhir kata ini minggu wa kategorikan 


Minggu Dying. 


harap maklum. so post pun perlu dying dying. ahah ! buhbye noks.

No comments:

Post a Comment

,