Sunday, January 29, 2012

Benda yang paling aku pantang.

Assalamu'alaikum. ehem ! yo wuddupp..

wahai strangers sekalian. bertemu kita sekali lagi di hari lain di waktu yang lain. sekarang ni aku sudah pun berada di asrama di bilik kesayangan ku di Kerian, ah heaven dowh balik kolej ! aku memang seorang yang tak suka balik rumah cause aku rasa sesak nyawa ni ha. ahah !

sok UPS. apa yang boleh aku katakan about it is only ; I don't give a damn about it. ya betul. hal ini kerana,  aku susah nak study balik rumah. so hmm, lets seee je lah apa kesudahannya. memang loser ke apa aku ni ? =='

owh berbalik kepada tajuk. ya saya mengaku pendahuluan saya sangat tiada kena mengena.
again --> =='

benda yang aku pantang. aku ni suka membaca. selain itu aku juga seorang yang baik hati. alahai nyah ! angkat bakul kau. so kesimpulannya aku banyak buku dan aku bermurah hati bagi orang lain
pinjam buku aku.

terus terang cakap no. aku tak ada hal dowh nak bagi pinjam buku. cause aku rasa happy berkongsi hobby membaca buku yang sama but kalau dah masuk part menjahanamkan buku aku dengan sengaja dan tidak sengaja, PERGHHH gua hangin bhaii.

that day aku pergi satu event ni and aku punyalah happy bapak wa cakap sama lu dapat beli buku KITAB TERFAKTAB. kira best la dalam buku tu kan. kawan aku yang lain pun nak baca gakk,, tak apa aku bagi pinjam. dari seorang menjadi lima orang line up beratur nak pinjam.

sekali dapat balik kat tangan aku, NAHHH HAMIK KAU !



YES look at the picture. nampak tak belahan batu bertangkup mak nenek moyang timah nun? nampak? lipatan dihujung buku tersebut? PERGHHHH menyirap darah muda aku ni weyhh. kalau terlipat sikit aku tahan lagi. ni hampir separuh buku aku dowh !!!

penat aku menanggung lapar dan dahaga menyimpan duit untuk membeli buku ni. ok over =='

serious dowh. penggemar buku kalau beli buku yang disukai dorang, buku tu dah jadi harta terulung dorang tau. dan dorang expect people do respect that too lah kan. aih. tolonglah dowh. berhemah sikit kalau dah pegang harta orang. tak baik tau buat orang macam tu. tak macho nokss. eh tak ayu nokss. kuciwaaaaaa ;'(

Lesson for readers. Hormat harta orang boleh?

akhir kata, perempuan, walau secantik huduh mana, semahal mana, sepandai mana, sekaya mana, sealim mana, jika ada lelaki datang meluahkan rasa suka, walau sehamis mana, walau semiskin mana, walau sehudus mana, walau serabut mana, perempuan tu tetap akan gembira. sebab perempuan itu tahu lelaki itu suka dirinya seadanya tanpa kurang dan lebih.

The end.

Pendahuluan dan penutup aku memang tiada kaitan. Hehehe :)   
Post   serabut bhaii. wa nak sambung study. chiaww !

No comments:

Post a Comment

,