Thursday, November 17, 2011

Rebecca Black. Aku tabik !



REBECCA BLACK? WTH.

ok seriously siapa tak kenal rebecca kan? dia start famous when she sang Friday. lagu tu aku serious cakapla. Ya Allah, rasa nak meletup telinga dengar. sumpah aku benci dengar. aku tak suka la part chorus dia yang she keep on repeat

"its Friday Friday. Gonna get down on Friday.."

ha part tu sumpah aku rasa kalau aku nampak julap depan mata aku rasa nak teguk 12 botol. haih =='
ke-sengau-an nya terlalu nyata. haha. ok nevermind.

tapi aku tak adalah benci dia. salah dia on that time just dia salah pilih lagu. lagu tu tak sesuai ngan dia. suara dia bukannya tak sedap. ok je. ni serious jugak aku cakap. eheh

apa yang buat aku tabik kat dia is. when her first song came up, dia kena ugut satu dunia macam nak rak ok. ugutan bunuh kat dia berlambak. belum lagi from the comment. semua suck gila. eventhough bukan aku yang jadi rebecca tu somehow aku adalah seorang vlogger. one bad comment aku dah rasa down nak mati lagilah every scroll of her comment yang berlambak ugutan haters semua. cubalah bayangkan,

rasa downnnn sangat. sumpah

ibarat macam kau sedang meluahkan perasaan kau atas pentas, kau ngangis nangis then  suddenly someone baling tomato kat kau. then that person yell "shut your fuck up! "

maaf mencarut but seriously yeah. korang akan rasa hell down gila. somehow i've been on that stage sudah so im strong if i have to deal with it again.

tapi bagi rebecca, aku nampak dia ada satu high level motivation tau. kalau aku jadi dia aku dah tak nak keluar bilik dah. but she isn't. dia dah start buat new song. and you can listen to it above. seriously ok je suara dia.

now, she had prove something there. korang nak kata apa lagi?

*kalau sang haters punya talent lebih dari rebecca. sila lah menjadi haters sejati. jika tidak GET A LIFE MAN !

No comments:

Post a Comment

,