Tuesday, November 29, 2011

Kempen benci blog beliau ! Hooyeah..

*sila baca gaya usop wilcha ~  (kott)

Oghehhh anak anak, hari ni teman nak ceghita tentang satu blog yang teman goli mak aih nak selak selak. Blog ni kawan teman punyer. So ehem setelah teman memujuk merayu merasuah bagai, pemilik blog ni masih lagi tak nak tukar.

teman ni bukan apa. teman tak berapa berkenan la dengan blog tu. Pink bebenorr. geli teman. rasa macam tersedak je ikan teman makan ni. teman ni allergikk dengan pink.. kalau boleh teman nak semua jadi warna  peberet teman. warna hitam semua.

ni ler blog yang teman cakap tu.. hampa tekan je kat link bergambor ni.

                                             Datin J                            Cikgu J                   Gedik J Aww !

percayalah cakap teman. teman geli bebenau dengan gambor yang ketiga tu. geli bebenau teman. ada ke tangkap gambo dalam tandas. dah tak ada kerja bebenor le. zaman dulu dulu teman tak main la main  dalam tandas, teman bantai je masuk dalam lumpur. baru kelasss.. huh !

oklah aku dah penat berlagak macam usop wilcha. penat tangan ni berpusing gaya beliau. eheh. ok dirasmikan bahawa mimik sebentar tadi FAIl !

ceritanya kawan aku ni ada blog. nampak macam baru tapi dah lama. cause like dia bagi blog tu kepada someone 'beside' her. nak tau lebih lanjut tanya beliau sendiri.

kawan aku ni actually study IPG course Tesl. tak lama lagi jadi cikgu BI lah ya. former student KISAS and SPM dia 9 A's. apa? nak nombor? nak no sirim dia ; JG9087643868. dah pi main jauh jauh =='

 nak dipendekkan cerita dia kata kat aku, macam nilah ;


ha, begitulah kisahnya. dia nak tunggu 10 orang. ceit macam mmencabar aku. so aku buatlah kempen ni nak bagi semua orang setuju ngan pendapat aku. apa? tak bukak lagi blog dia? haih. kat gambar atas nun. yang ada datin joyah bagai tu, kau tekan button 'Ctrl' then tekan gambar tu. nanti terbukaklah blog beliau ok. 

bagus anak mak ni. eheh

so aku nak seru korang tulun lah den menyedarkan minah seekor ni. kalau korang  setuju, korang jangan buat apa apa. kalau ya jugak, silalah tulis 

'saya poyo sebab tu saya setuju'

kat komen bar. pleaseeeeeee im begging. kau nak jadi anon pun jadilah. aku tak kisah. wahahahahaha. janji blog pink tu mati. HAHAHA. blog yang mati bukan kawan aku ok =='

so yeah Thank You awak.. Sayang awakk.. 

ok, nak muntah bye.

1 comment:

  1. HA HA HA !
    tocey tocey..
    cepatlah ramai2 complain baru aku tukar. haha.
    saja nak bagi orang2 macam kau geli. hihi
    Love you :)

    ReplyDelete

,