Wednesday, September 21, 2011

Tamatlah Riwayat Itu.

tengok no dua. tengok no dua.

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!! 

can i scream again? 

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!

ok tarik nafas. lepas. 

the picture is a bit blur but never mind bebeh. erm, aku pun macam bila lah nak betul nama aku ni. TAK PERNAH walau sekali pun nama aku di displaykan kat mana mana jadi betul. everything salah. ni sejak bilalah nama aku jadi 'Nadirah' entah. haih. its suppose to 'Nadwah'. HAIH =='

neway, nak cerita lagi. that day time untuk kem kimia nama aku pun kena display lagi. kali ni lagi teruk. teruk punya nama selama aku hidup dalam dunia ni.

SAIKE NUR NADWAH

time tu muka aku sebijik macam ni =.='

asal tak bubuh sakai terus weyh? haih

anyway, aku just happy gilalah aku dapat kan menatang alah ni. wahahahaha. 10 je terpilih bhaii. its gonna be awesome. kalau korang tanya about hows my second audition? sumpah weyh aku akan cakap ; 

Don't ask. I just humiliate myself all along and trust me you couldn't imagine myself did that stupid swing in the middle of the stage. Like dammit. 

Then i storm off from you. wahaha. so like yeah. actually cerita ni macam dah agak basi. aku gila busy sekarang weyh ngan everything nak catch up balik apa yang dah tertinggal and dengan segala benda yang aku kena catch up tuk betulkan otak aku yang dah tertinggal skru kat rumah. ok apa yang aku cakap ni? -.-

aku sepatutnya update isnin lepas tapi.. eheh. sorry lah ya rakan rakan. aku pun dah lama tak update kan. what to do. 

Title post aku macam bangang sikit cause aku tak tau nak tulis apa. HAHA

No comments:

Post a Comment

,