Friday, August 12, 2011

Perghhhhh kunci tertinggal dalam bilik bhaii. Aku terkunci dari luar bhaii. Pukul dua pagi plak tu bhaiii.


Title says it all. Yeah kalau korang nak taulah. Ni kira pengalaman aku yang paling terulung kott. Kahkah. Sumpah weyh. Panik, kelakar, frust, kecewa semua ada.

Camni ceritanya. Time tu adalah time balik kampung. Aku tak balik. Kitorang ada exam UPS then dapatlah cuti 4 hari. Woii siapa yang tak nak balik bhaii? Buka puasa ngan family bhaii. Best kott. Pergh mata terbayang murtabak, roti john, air soya sodap. Ok cukup =='

aku tak balik. Walaupun Gopeng ini dekat sahaja dengan Kuala Kangsar, aku totap malas nak balik. Ok fine actually ada masalah. Abaikan lah. Boleh dikatakan semua pelajar balik. Kira yang tinggal tu boleh dibilanglah. Seperti biasalah yang tinggal mesti yang duk jauh like Kelantan, Terengganu and so on.

 Ini blok Kerian. tak pernah banyak hitam maca ni weyh...

 Ini blok Intan. Perghhh sikit gila bilik yang bernyawa....


Ini Anjung. tempat pertembungan dua gender.. Pergh first time aku tengok lengang macam ni bhaii ! =='

Rommate aku pergh semangat. Semua balik. Tinggal lah daku keseorangann.. chewah sedih plak kan. Tapi aku happy aku rasa macam dunia ni aku yang punya. Aku suka hati je nak buat apa yang aku nak. Tapi disebabkan aku takut nak tidur malam nanti aku ajaklah kawan aku dari blok sebelah tidur sekali ngan aku. Kira dalam bilik yang sepatutnya ada empat orang ada la dalam dua orang sahaja. Kira okla tu kan?

In case if you wonder who is that? Yeah seperti biasa Syaza. Wahahaha. Apa lukman? Kau nak no? Hmmmmmmmmmm k.
Tudung hitam merah tu lah Syaza. cun? yeah she is :p

sorrylaaaa. dah berpunya bhaii !! WAHAHAHAHA XD

malam tu kitorang berparti lah. Kira kitorang tidur lambat buat vlog and so on. And malam tu kitorang minum air banyak gila. I mean. BANYAK GILA. Bukan air arak eh ! Pergi ulang alik dari tandas sampai dah tak larat dah nak jalan. Harap maklum, tandas blok aku berada di hujung blok dan bilik aku pulak berada di hujung blok yang lagi satu. Hehe. Erm, boleh bayangkan?

So malam tu kitorang nak ke tandas. Habit aku macam ni. Aku selalu gantung kunci aku kat tombol pintu. Just in case of anything, ada la bantuan kan. And aku akan bubuh di tombol luar. Plus plak, tombol pintu aku adalah auto lock, which means kalau tak ada kunci, kau mampus. Ada faham?
Nak dipendekkan cerita, aku gantung kunci kat belah dalam. Cause nak tidurlah katakan. Dah tu kelam kabut sangat nak ke tandas, biasalah pundi kencing dah mengilai, apa lagi lari la ke tandas. Lari pecut bhaii. Then baru aku teringat kunci ada kat belah dalam side bilik. Bila aku pusing belakang je aku dengar 'gedegang!' .. Syaza dah tutup pintu tu =='

owh emejing, gojes.. tidur luar la aku malam ni... mampus !

Argh disebabkan pundi kencing ni nak meletup, aku selesaikan bisnes dulu. Gila pergh weyh dalam tandas bising gila fikir cara camna nak masuk balik. Kalau mintak kat fello (warden) memang tak laa. Mereka kejam. Mesti dorang akan cakap kamu tunggu kawan kamu yang lain balik esok. Perghhhh memang tak la weyh !! esok aku nak outing la pulak..

dengan menggunakan akal fikiran aku yang maha super talented ni, aku menjelajah ke blok sebelah. Gila haih sejuk nak mampus weyh. Ok lupa nak cakap. Korang agak kalau perempuan dengan perempuan dalam kawasan private apa dorang pakai? Duh. Tak payah fikir. Singlet ngan short la weyh.. gila sial sejukk dowh!! dua pagi pulak. Memang terbaikk !!

dengan gagahnya aku melangkah ke bilik Syaza. Alahai nak panjat tingkat tiga plak. Tapi tak apa. Demi elak diri dari mati kesejukan aku gagahkan jua. Orang kata kalau terkunci buka kunci guna kad. Tak kisahlah guna kad matriks, kad atm atau pun prepaid. Guna guna sahaja. Aku try boleh je. Haram tak bukak bhaii. Penipu besar!! Harap maklum lagi sekali. Kalau pintu auto lock memang payah nak bukak.

Kitorang carik lagi appliance yangboleh digunakan. Gunting, dawai panjang, hanger, pembaris besi, kad prepaid 10 keping, kad matriks tak boleh nanti rosak mampus, dan plastik. Plastik keras la nak selit celah pintu tu.

Macam panjang sangat pulakkan cerita aku?

Ok dipendekkan lagi, setelah berusaha selama satu jam, akhirnya kitorang dapat jugak masuk. Hmm, seperti yang telah dikatakan, auto lock door sangat susah kalau nak bukak tanpa kunci. Apakah kami kaum hawa lakukan, yeah bebeh kitorang bukak tingkap atas pintu. Hmm, camna eh? Kitorang guna akallah babe.

Pintu kitorang bahagian atas ada window. Small window. Kira untuk pengudaraan. Kitorang bukak cermin dia, then kitorang masukkan tangan kitorang yang halus mulus lagi bergaya ni dengan dawai yang kitorang curik dari mak guard *opppsss and try capai kunci from the other side. Aku dah cakap kan kunci ada kat tombol. So yeah. Akhirnya...

actually aku vlog about this. Disebabkan kitorang berdua seksi mak nyah so ak tak mampu nak upload videonya di sini. HAHA XD

but still weyh tak akan ku lupa pengalaman ini. Gila kelakar.

Aku frust = benda macam ni boleh jadi time dua setengah pagi. Ngantuk la gila !!!
Aku kecewa = Syaza jenis orang yang suka tutup pintu. Sumpah tak ada kaitan =='
Aku panik = ada barang elektrik terpasang dalam bilik. Gila nak biar.
Aku rasa kelakar = Kitorang kesejukan and lost tengah malam. Sehelai sepinggang pulak. Haish !

THE END

tabik kalau korang dapat baca sampai habis. HAHA

2 comments:

  1. lol,,,Aku kecewa = Syaza jenis orang yang suka tutup pintu. Sumpah tak ada kaitan ==' hahahah gilak ??? ngek ngek ahhahaa,,

    ReplyDelete

,