Wednesday, August 3, 2011

Ini aku yang punya !!! eheheheheh

yo atuk !!! mood aku sekarang adalah mood shopping raya. kekekeke.

INI INI INI INI INI AKU PUNYA. red sneakers.. emejing. owsom. gorjes. astalabista bebeh. ok bengong =='





ok aku tau mesti korang wonder kan apakejadah plak kasut sneakers merah kaitannya dengan RAYA? OMJAYYY like raya?? whatthefoo man. whatthefooooo.....

eh suka hati aku lah nak pakai apa time raya. kau perempuan apa tau? ok tetiba hormon lelaki aku keluar ==' tak adalah. aku kalau raya tak kisah nak pakai apa. janji baju kurung itu mesti. tahun ni plak raya aku tema hitam putih. cuba korang bayang eh cuba cuba.

sorang minah pakai baju kurung hitam. tudung shawl hitam lilit kemas bukan serabai macam Hana Tajima. lengan baju disinsing sikit. pakai jam tangan merah. gelang pulau. alah gelang yang made from bamboo tu. tak tau lagi? pergi gantung diri. then pakai plak sneakers merah converse.

fulamak bhaiiii !!! smart doh... sumpah aku raya rumah orang kena halau. WAHAHAHAHA XD

tak taulah somehow aku suka pakai baju kurung dengan sneakers. nampak sporty. orang  kata nampak semak. kisah? heh =='

ni taste aku pulak lah. kalau sneakers tu lagi serabai, terkoyak sana kotor sini, aku rasa sneakers tu lagi cantik  compare dari sneakers yang baru beli. weyh sneakers memang dilahirkan untuk jadi hudus. that is what sneakers for. untuk sempoi je. bukan putih bersih macam kasut doktor ok.  macam ni lah.


owh awesomeness. tapikan ...

kalau dah bapak kotor macam ni kau still cakap owsom gojes tu maknanya mintak penampo tu ==' haiya.

hmm, tu jerlah nak cakap. red sneakers aku buru kau !! hehehehe *tanduk tumbuh

No comments:

Post a Comment

,