Saturday, April 16, 2011

Today's crap.

assalamu'alaikum. how are you ? are you doing fine?
 (monologue) things getting even bore now. shaika, maybe you need to be more charming. like this.

assalamu'alaikum hye guyssss !!! how are you? doing great there. i really hope you are. hmm, let the title  in english. kita akan berkomunikasi dengan bahasa melayu ok. tahu korang suka. kan kan? alah, gedik tak nak ngaku.

anyway, hari ni aku nak share a few things yang macam berlegar legar dalam kepala otak aku sekian kalinya yang keberapa kali aku dah tak ingat. anyway, hmm banyak cerita ni. aku nak update lah ngan korang what will happen next. hujung April ni my mum ada reunion party yang akan diadakan di PD. korang taukan PD. gedik kalau cakap tak tahu. tampa nak? -.-

reunion tu is between classmate mak aku since sekolah menengah kalau tak silap. mesti vogue. kott. aku tak tau banyak sangat apa yang plan tu. still samar samar. but apa yang mak aku cerita akan best lah. woo tak sabar deh. and yeah mak aku cakap akan ada la ramai anak anak kawan mak aku tu yang sebaya aku. haish holly shit! mesti gempak. hmm, aku gatal. terima kasih.

and for sure lah kan kalau reunion orang tua ni mesti banyak cakap. biasalah dorang ni suka bercakap. especially makcik makcik yang dah lama tak jumpa. mesti banyak gossip kan. macam mak aku lah.

AMARAN! MAK SAYA BUKAN KAKI GOSIP

apa apalah kan. tapi tulah aku tak sabarrr... hehe. entah maybe dah lama terperuk rumah kott. so macam tak sabar nak keluar dari rahim mak aku ni. ok over -.-

mak aku cakap everything dah settle. with chalet and BBQ stuff. ada MP. MP ekh? aku pun tak tau nak call apa but it is something yang ada kaitan ngan karaoke stuff ni. whatever lah. gerenti aku tak nyanyi punya. ayah tak kasi. ayah aku kan rock -.-

so yeah, mak aku pulak plan nak buat baju renang bagai lah. punya semangat orang tua ni. pergh orang tua. kalau dia baca entry ni gerenti kena perli satu hari. HAHA LOL. whatever lah kan.

so disebabkan plan ni macam sangatlah aku rasa boring minus lah jumpa jejaka kacak aku rasa mesti nanti aku boring. kalau setakat nak depend kat jejaka kacak anak kawan mak aku tu takyah la. selalu jejaka kacak ni ego sikit. haish. gatal aku. HAHA aku ajak lah sorang kawan sekolah rendah laa aku ni. nama LUKMAN. alang alang dia dekat and plus dia memang ada di negeri sembilan so aku ajaklah dia sekali. kalau tak silap dia ada majlis konvo kat sekolah dia tu. SASER ekh? hmm, yerlah.

so boleh lah lepak lepak whatsoever. aku ni jarang lah ber lepak lepak ngan kaum adam ni. tapi tak apa. aku pun khabarkan pada ayahku pagi tadi. ada pulak dia cakap. ni ayat ni memang melekat kat pale otak aku. tak sangka dia cakap camtu.

" nadwah nanti kau kat sana jumpalah calon hati. "

over pulak ayah aku ni. aku tak pikir kejadah tu boleh pulak dia pikir macam tu bhaii. LOL. ayah ayah. teringat pulak that day. lawak betullah. hari tu tengah sedap sedap makan tetiba dia cakap

"nadwah, kalau sekarang kau nak berpakwe ayah dah tak kisah. kau dibenarkan. "

sumpah aku tersembur apa yang aku makan tu. like WTH. apa da dalam otak ayah aku ni. -.-
dalam hati aku sebenarnya suka. GATAL ! :p

 anyway, forget all of the stuff. aku tersengih lagi ni. HAHA. hush ! senyap.

No comments:

Post a Comment

,