Saturday, April 23, 2011

Dear Anon, its the last one. please read it.

Dear Anon,
saya harap awak tak terasa apa yang saya ucapkan dalam channel awak. sebab saya baru tahu awak dah delete channel awak tu. kenapa? awak marah sangat ke? alah, chill la. saya tak akan label seseorang tu kalau orang tu tak label saya dulu. about the 'bitch' thing really sorry but you are the one who label me first so saya hanya pulangkan paku keras awak balik je. harap wak tak marah lagi.

saya nak awak jadi my teacher, kenapa awak delete account awak tu?

Dear Anon,
seriously kenapa awak annoyed sangat dengan cara saya cakap dalam vlog saya? saya bukan weak-ass-wimp bila saya buang all the comment tu tapi awak rasa kan kalau orang comment nasty thing kat vlog saya buat tutorial shawl tu then the world baca awak tak malu ke? ok like this awak islam saya islam. bila awak tulis macam tu dah macam awak tak berpegang ngan agama awak tau. tergelak awak tau orang yahudi bila baca tu. ngan bitch la segala bagai. come on. be nice la. kalau awak nak tau awak bukan orang yang pertama cakap saya 'fake accent'. semua orang yang saya cakap semua tegur but thats how i talk. please accept it. Ya Allah, for god sake, Alhamdulillah Ya Allah kerana telah menganugerahkan anugerah lidah yang ber'accent' ni.

saya masih lagi nak awak jadi my teacher. sebab awak garang and cikgu garang banyak membantu dalam hidup saya.

Dear Anon,
saya tahu awak boleh jaga kehormatan awak tu tapi bila awak buat macam tu saya tak rasa awak boleh. awak macam tak fikir panjang tau. tapi saya sangat hargai semua correction awak tu. really are. sumpah cakap, saya tak marah langsung bila awak cakap macam tu ngan saya. saya cuma terkejut sebab saya fikir golongan macam saya ni (remaja perempuan bertudung) pandai berbahasa. i don't knowlah kalau awak bertudung ke tak tapi kalau betul bertudung awak cute. saya suka but if you are not awak mesti hot kan? hmm, marilah berdamai.

saya nak awak jadi cikgu saya jugak. sebab cara awak sangat berkesan dalam otak saya. saya akan keep up plural and singular saya. serious cakap saya tampar diri saya bila awak tegur tu. saya geram sebab saya buat mistake yang besar macam tu cause as u said dalam vlog tu. ITS A BASIC GRAMMAR !

Dear Anon,
saya tak nak bermusuh. saya hanya mahu belajar. dan saya tak nak memanjangkan lagi perkara remeh ni. if you really wanna teach me please teach me with manner. marilah berdamai :)


Thank you sebab baca Anon. Really appreciate.

No comments:

Post a Comment

,