Saturday, March 5, 2011

jom ternak duit through onlining

hari ni cik pah nak ajar korang yer adik adik macam mana nak menggedik dapat duit through blog. yerlah takkan berhabis masa berjam jam kat internet tapi tk dapat apa apa kan..? hmm, meh sini kak pah ajarkan. senangnya. yang pasti web ni adalah halal dan berlesen dan sangat cute walaupun perlu dipaparkan pada blog korang dengan sinaran liplapnya. hehe.

ok lets begin. yer adik adik :)

mula mula tekan banner ni lepas tu kita ke sana beramai ramai ye



lepas tu tekan pada heartbeat yang telah dibulatkan oleh cik epal sayang


then korang tekan pulak "create account"

yer adik adik lepas tu isi borang yang ada. isi semahunya. hehe
klik i agree and continue

then tekan join HB


klik one application


isi yang ni pulak. borang yang ni untuk penghantaran wang. ha part ni maybe korang akan isi sambil meleleh air liur korang. haha

yang ni pulak tentang cara bayaran yang korang nak. boleh pilih sama ada nak terus masuk account or korang nak cek ke rumah sahaja. pilih pilih.

ok then korang ambik "code"


tanpa segan dan malunya korang boleh pilih jenis banner yang korang nak letak dalam blog ke atau website korang nanti. mudah easy and simple. ada macam macam. boleh pilih sesuka hati ya :)


ok kalau korang nak tengok pulak cek earnings kira kalau korang nak tau la jumlah wang yang korang dah peroleh korang tekan kat "HB affiliate"


ok selamat mencuba yer puan puan dan adik adik. kita mencuba allah yang memberi rezeki kita kan. benda ni tak tipu k. mesti dapat wang punya. kalau tak percaya cuba pasang dalam seminggu kita tengok berapa earning kita nanti. gerenti tak tipu.

bila dah buat nanti korng tengoklah bahagian overview untuk tengok macam mana wang diperoleh.

yang dibulatkan
ok good luck :DD

No comments:

Post a Comment

,