Tuesday, February 22, 2011

so yo peeps!

i got my mood back even my friend babbling right in my ear cause i wear headphone on skype. we talk a LOTT!

anyway, today aku nak cerita about this one restaurant yang aku bukan lah nak condemned ke apa tapi nak menyatakan kebenaran. heh. sumpah after this tak nak datang lagi dah. 

ok first of all, i want to highlight here that my family love to explore all of the restaurant not just in my town but just about anywhere if we have the opportunity my dad is really busy. especially for the food. ok well then adalah satu restaurant ni baru bukak. agak baru lah jugak. dalam a few month. STILL NEW! nama restaurant ni adalah Bistro in Town. so ahah aku agak excited cause kawan aku cakap tempat ni best and sedap and bla bla bla. whatever.

so inilah dia ya puan puan Bistro in Town. ok sempat lagi nak promote. haha. ok kedai ni tak lah jauh sangat dari Arena Square in Kuala Kangsar ni. hmm, lebih kurang beberapa langkah. nd tempat ni agak fancy time malam malam. tengok gambar :)

waktu aku datang ni tak ramai pun orang. hmm, ok sekarang its time for me to commenting.

HAHAHA *evil laugh

ok time nak masuk kedai ni aku agak macam excited. excited nak makan. ehe. siapa lah tak excited makan kan. ok bila sampai kat luar nampak cun lah. sesuai untuk cafe. then tetiba bila masuk aku rasa like what the hell? aku kat mana? asal luar and dalam lain gila. aku tengok luar dalam banyak kali kott. sumpah like perasaan yang akan buat korang tanya

"where the hell am i? "

hmm something like that la. sebab kat dalam tu like sunyi gila. itu satu. aku tak suka pergi restoran yang sunyi. ok maybe kalau owner tu sengaja buat macam tu untuk family port lah konon aku rasa macam tak best lah. we need something tuk meriahkan keadaan not with piano music. sorry. aku rasa sunyi sangat sampaikan nak gelak pun kena tahan cause ingatkan ada family lain jugak. so kena bertapis. hmm itu sangat tidak selesa.

just imagine dalam private side tu ada big TV but there is no sound at all. ok like what the heck..? kalau macam tu baik takyah ada kan..? kan..? tut tut. tak baik aku ni but seriously lah. duh

ok kalau nak katakan kenapa tak family aku duk side luar je kan senang kalau nak bising. HELLO what was in your head? duduk luar? yang gelap? eating without seeing what you eat on that time? ok sangat tidak berasas ok. i am with family not lepak ngan kawan. shut!

well then its ok. i dont care about that. but duh. dah tempah makanan nya fulamak dalam gambar mak aih sedapnya. ok tempah makanan. lama gila. cause aku tak tahu nak tempah apa. western or normal fried rice. so yeah. aku tempah chicken chop grilled one with black pepper sauce. hmm, aku tunggu sampai ko dowh.

the waitress tu keluar masuk berapa kali dah dari dapur tapi makan tak sampai lagi. ok that is really slow... like real sloww..... bukan tak boleh sabar tapi rasaya family aku sampai dulu dari other family on that time. so suppose to be our food yang dihidangkan dulu. right? that is what we call queue system.

so punyalah lama tunggu tak tahu berapa lama punya tunggu kitorang berchamwhore lah. mak aih. aku.















boleh nampak kot ketahanan kemarahan ayah ku. lihat picture ini.

see my dad? sudah bercekak.. HAHA


agak macam like kitorang rasa nak blah tu makanan baru siap. hmm, kalau nak tahulah right on that time ada yang dah balik pun. aku gelak jer lah yang mampu. haih. then ayah aku cakap lepas ni tak nak datang lagi lah kat sini. lamanya bukan main.


makanan dah siap and dah serve. AT LAST! makanannya pulak Masyaallah... HAIH! malas nak berkata kata. aku tempah chicken chop kan. ok see yeah. ayam tak masak. still reddish and juicy. and ok senang cakap tak boleh masuk mulut lah. senang cakap kan. mak aku makan siap nak termuntah sudah. aku memikirkan harganya yang agak costly aku habiskan jer lah then biar ayah aku kerugian kan? kalau tak.. huh!


ayah aku and adik laki aku pulak  tempah sizzling me. kira hot plate lah. lagi satu. ingredient sumpah tak cukup. where is the mushroom? where is the veggie? lagi satu tut tut tut. sorry again. but i dont think i will come back there again even someone nak treat me there.

bila balik aku online FB then sembang ngan kawan laki aku ni. dia cakap actually kedai tu adalah kedai kawan laki aku yang aku block FB dia tu. kalau korang ada baca mesti korang tahu siapa. hehe

yeah people saya suka commenting like macam aku boleh buat better. well duh i think i have the right to say it. and yeah if the owner do read it so please do something and im sorry if it is offend you. anyway, don't blame it to the owner only. its a new shop so the owner still learning kan? ok now i teach you lah. eheh. thank you for the food but its terrible. baru keluar peti ais maybe and terus dimasak so dalamnya tak masaklah.

so yeah im DONE! :DD

am i so mean?

No comments:

Post a Comment

,