Saturday, January 15, 2011

hmm, rasanya dah lama aku tak online kan..? ada je yang tanya aku pergi mana laa.. HAHA agak lawak act. well im currently earning my life back! 

sort off kot. asyik online memanjang. nak dah naik dah power speck aku ni. tapi thank you la kat yang bertanya tuh. terasa bermakna pulak aku ni. ok vain sekejap. hmm, reason sebenar aku tak online tak ada lah big mattersangat. kom aku rosak sebenarnya. haha. yeah i know. again. nyampah owh. but yeah hari ni aku hantar sudah ke 'workshop' like hell. ok.

tak sampai sebulan keluar hospital sudah rosak. alah, act bukan salah aku pun. kom tu yang tak tahan ke-advance-an otak aku. lima program jalan serentak pun tak tahan. haih. maybe sebab sekali aku online 8 jam kott. abaikan. 

so yeah. dalam kelapangan waktu ni aku pun main lah kamera aku ni. the only kebahagiaan yang tinggal. yang lain semua dah rosak. kott. ahah. buatlah a bit vlog. 

so lukman, ada pesanan untuk kau dalam vlog itu. heh. 




No comments:

Post a Comment

,