Tuesday, November 13, 2012

13rd November 2012

 Peace be upon you.

*bunyi drum trenggg teng teng tenggggg bum kebabommmmm

ha teror bunyi drum aku kan... i know. anyway, marilah kita mempersembahkannnnnnn !!!! bunyi drum again .....


 this is my family potrait. fresh taken 2012. putih gitewwww. gelak gelak. ngeh ngeh aku suka gambar ni. semua ada. serious cakap for our family to gather back sangat susah k. sangat susah. semua busy ngan life. so yeahhh.

tapi post kali ini bukanlah untuk membincangkan tentang family aku atau nak cakap hey korang ni baju rayyyyaaaaaaaa. ngeh ngeh. bukan. mari kita ke tujuan utama gambar keluarga ini.



as you can see this picture above. ini gambar adik beradik sahaja. tengah tu abang aku. yang pakai spek tu. umur dia 22. dia kerja kat De' saji. chef assistant. weyh tak nampak ke aku tengah promote abang ni weyh? ngeh ngeh . gurau.

yang sebenarnya, hari ni adalah birthday abang aku. suprisingly , aku baru teringat. sila facepalm sekarang. itupun sebab aku bukak Fb. punya tak bagus punya adik ah aku ni kan. ewah. ok not something to be proud of. like reallyy.

macam mana tak lupa, tarikh pun tak ingat. busy weyhh life akuuuuu ;'(

anyway, malam ni aku call dia. like immediately. first pick up, ngan suara aku serak basah, cannot go punya voice, suara berkahak bagai, eh, nyanyilah lagu birthday song anthem kat abang sekali high pitch tak jadi bagai dengan harapan abanag terharu. ahahahahahahah. nasib kau lah abang dengan suara puaka aku di malam hari.. hehe

sumpah weyh. dalam ramai ramai orang, abang aku ni lah yang paling payah nak contact sekali dah contact kau tengoklah apa yang aku buat., aku sembang macam mak jemah kampung pak ali. kahkah. suka suka. rindu kau lah abang.

bila entah dia nak balik. suka dia balik. ok sebenarnya tak. ehh

anyway, aku ada cakap kat abang yang esok (14/11) aku nak beli gitar. and dia kata jangan. plus dia terlepas cakap yang ayah akan belikan aku kereta dulu dari dia. i mean, weyhhhh speechless. abang dah lama nak beli kereta. ayah tak bagi. then dia cakap ayah bagi aku kereta dulu. get it? i meannn, weyhhh speechlesssss. nak nangis. terharuuuu

ayah kata kat abang this is for keperluan belajar aku. weyhhhhhh terharuuuuuuu. haha. ok dah.

reason kenapa aku cancel beli gitar, walaupun dah hu ha nak beli gitar kat twitter is because bila fikir balik, gitar is just kemahuan aku, and kereta adalah keperluan. since aku pun nanti stay luar kan. so  yeah. gitar kalau beli of course lah habiskan RM400 something since aku jenis yang kalau beli tak nak kalah. means quality is everything. better beli the best one.

so aku pun tarik balik nak beli gitar and plan for something better that is car. well hello dah ada kereta everywhere can go whatttttt? ngeh ngeh . ni nak lompat katil ni. ewah.

anyway, agak sedih la jugak tak dapat beli gitar. aku dah lama nak kot. tak apa, ada rezeki ada lah gitar tu. tak kemana kalau dah ada jodoh kan. well, hello back to my soft skin fingerssssss :D

kesudahannya, selamat hari lahir abang ku keding yang dah semakin buff buff now, bukan kat otot tapi kat perut, musibah jadi chef mungkin , haha . wish abang can be better in his profession and dapat buka family business as we plan for a very long time. thats why aku ambik business. LOL.

ok done.

1 comment:

,