Thursday, September 27, 2012

Still alive. Breath hard.

assalamu'alaikum.

kalaulah line internet ada dimana mana. boleh access without boundaries. heh

ok tak nak ayat cliche sangat. semua nak bagi alasan je. haha. ok lets update , shall we? :)

about study, sekarang kitorang dah dapat jadual baru which i have to tell you sangat pack ! like really pack. aku pernah tweet kat twitter kata 'aku tak pernah benci isnin cause kelas aku start jam 12' but hell yeah nak membangga sangat now dah makan diri balik. everyday kelas jam 8 like what the fooooo -.-'

anyway, kelas makin pack and pelajaran makin pergh tergolek golek. ni satu benda nak cakap. aku suka sangat life universiti. sangat flexible and very independent. means kalau nak berjaya hak ka, kalau tak nak pun hak kau jugak. aku suka. no such pressure. ok pressure tu tipu la kan kalau tak. dah degree pressure siaaa tapi endure je ah kan. sabar.

bak kata ustaz aku, pergi berjihad.

since aku budak marketing, mostly subject kitorang are about theory. so thats why kena selalu revising since banyak benda yang melibatkan hafalan. so yeah. but chill chill ah kan. lekkkk. aku bukan apa. aku jenis yang sangat mudah panik kalau aku kelam. then tak boleh bernafas. so everytime kalau ada sesiapa yang like hilang kunci gelabah sebelah aku, aku pang sekali je, bagi diam. so chill dowh

tak ada benda yang senang dalam dunia. kita redah je.

seperti yang aku cerita dalam post before, aku kan dapat bilik transit means dorm and sumpah aku tersangat tak selesa. each time aku nak study (mencari tempat tenang) aku terpaksa keluar dari dorm. dari melati ke anggerik each time. sangat jauh. aku tak selesa but hey ! good news is this 20 oktober ni aku akan pindah Anggerik 1 ! yeay sangat shukaaaaa XD

Anggerik ni kira paling dekat la ngan fakulti. padahal bagi aku jauh je -.-'

so by that time aku akan dapat meja study sendiri, wardrobe sendiri, dan segalanya sendiri. now, semua nya atas satu katil. disitulah katil, almari, meja belajar. semakkk ! tak suka. heh.

ok mari kita bergerak ke random picture.

  gambar ni is time koko. nampak dua pelangi itu? ini baru first time aku tengok dua pelangi at a time. tak nampak? hmmmmmm, tak lama dah tu. Lols


ini pulak adalah so-called famous nasi lemak kat downtown dalam uni aku. nasi lemak ni tersangatlah famousnya sampaikan korang tengok beratur tak boleh nak panjang lagi ha. actually panjang lagi dari tu. ni je yang dapat nak show. bagi aku lah, nasi lemak tu rasa nasi lemak lah. tak ada special. tapikan maybe sebab add on makanan ni kot. add on dia macam macam. kalau nak rasa, meh sini datang.

selalaunya yang nak beli tu akan datang siap beratur dari jam 8.30. buka jam 9.30. so yeah. kau nampak tak kat situ semngat nya kanak kanak uitm ? muahahaa. oh gambar bawah tu sosej. sangat besar baq hang :o first time jumpa. serious.


  pasar malam uitm. heavennnnnn XD


 kucing ni pulak, . camni ceritanya. time tu aku baru balik kelas habis jam 4 petang. penat serious. tengah syok jalan tetiba ternampak satu makhluk tidur, kucing ni la. sedap selamba mak nenek je tidur tengah jalan. rileks pulak tu. siap tergolek golek lagi ha. tetiba aku rasa macam nak join. eh ! bahayaaa..


so yeah. aku rasa setakat tu je lah kot aku nak share story gan korang. so yeah till then :)





No comments:

Post a Comment

,