Saturday, July 21, 2012

Kesukaan yang terlampau XD

hey hoooooo

assalamu'alaikum.

ok now actually jam 7:12 . yeay alhamdulillah hari ni adalah hari pertama puasa so yeah. aku excited terlebih kau jah. basically hari ni aku rasa permai siot. dari sahur aku tak tidur sebab aku rasa aku nak rasa pagi puasa pertama ni. permai cakap kau. alah, kau bangun tengah hari apa tau? kah kah.

anyway, im loving my new blog. entah tak tau kenapa tapi aku sangat suka suka suka. belajar header baru dari syaza. i tell you sangat leceh at first true syaza cakap mula mula complicated nak buat lama lama senang. so ehem, pakar dah now. hehe. mala lu itew cakap camni. ok geli.

header pertama saya adalah...

yang ni aku suka gila cause nampak the beauty of rebellious kat header tu. aku boleh cakap lah the inside of me is like this. tapi sayang satu malam je aku bubuh as a header. bukan tak suka. i freaking like it cumanya time pagi ni aku buat lagi satu header, buh gambar aku real, aku rasa lagi sesuai header baru tu buh as the new blog header. header lama ni aku buh jadi header fb. wakaka. smart cakap kau.

ni header baru. ngada ah. tengok je ah atas,. aih . tak apa aku upload lagi k .



AKU SUKAAAAAAAA XD

hehe sangat suka. apa? mintak ajar? hekelehhhh terus terang aku cakap boleh blah aku nak ajar. bukan kedekut ilmu weyh lillah. aku just tak ada kesabaran setinggi itu tuk ajar korang nak buat benda ni satu satu. ok aku bagi link k. ni dari blog Syaza my best-y. just ikut je dari tu dia dah ajar detail dah. all you need is true passion and patience. 


ha tu je lah nak share ilmu di pagi raya eh puasa ni. ha kau puasa tak tentu penuh dah nak raya kan. hehe. maaf lah excited kau jah. Syazza ada buat banyak lagi tutorial selain dari ni. semua ada and siap boleh request lagi haaaaa. eh apa nak malu mintak je. dia dah la comel tapi maapla dah berpunya. haha 

silalah terjah blog beliau ya :)

anyway anyhow any-end (*pandang langit), aku nak sambung entry lain pulak ya. buhbye :) 

No comments:

Post a Comment

,