Wednesday, May 16, 2012

Hari Guru :D

Assalamu'alaikum korang winkwink

as well know , today is teacher's day and di kesempatan ni nak wish to all of my teachers a Happy Teacher's Day and semoga semua cikgu saya berada dalam kedaan baik.

ohmai. seriously, dalam banyak banyak cikgu yang aku ada, aku paling sayang cikgu sekolah rendah aku. seriously speaking, cikgu sekolah rendah aku adalah yang terbaik. bagi aku. sebab dorang bukan je ajar aku in academically but dorang act dah prepare diri aku sendiri for future. means basic in life dorang ajar.

paling aku tak boleh lupa is my this awesome trio teachers that is cikgu Fal (BM &Geografi), Cikgu Sarinawati (Matematik) and teacher Sherene (English) .

aku tak pernah bosan dengan dorang. seriously soo much things happened with them. seriously. too much. bila ingat mesti nak sengih je. alah macam korang tak ada experience ngan cikgu kan? HAHA

so since aku pun ada Fb cikgu cikgu yang saya kasihi selain cikgu sarina so i wish them . and im glad cikgu fal responded to me :)


gembira cikgu Fal balas :')  dan kemudian teacher Sherene :)


 yang tu je aku dapat track teacher yang pernah mengajar aku. hihi. sumpah rindu dorang.

anyway, Selamat Hari Guru  buat semua guru di Malaysia :D

No comments:

Post a Comment

,