Monday, May 7, 2012

Birthday :)

Assalamu'alaikum. hey guysssss :D

so ehem hari ni adalah 7hb Mei 2012 bersamaan dengan birthday kawan aku aka jiran aka kawan gila gila aka kawan dari kecik aka schoolmates aka kawan buang masa paling banyak. hah! banyak tak function kawan aku sorang ni? banyak ? tak?

dia nilah kawan aku yang boleh bawak gossipp, owh girls like that, main baling baling buah mangga busuk, main kejar kejar depan rumah dengan tak tahu malunya, kawan panjat bukit, kawan main hujan taman sebelah rumah, kawan main lecak dan sebagainya. dialah.

ok hari ni birthday dia and aku rasa selaku jiran terdokat eh dan memandangkan dia cuti poli dia sekarang aku rasa apalah salahnya kalau aku nak buat a little suprise kan? tepat jam 00.05 pagi tadi aku wish birthday dia. and boleh pulak aku cakap nak bagi suprise menari kpop depan rumah dia. memang tak lah weyhhh !

tapi apakan daya perasaan memang tak tahu malu so aku rasa apalah salahnya kan. hah. beli kek and whatsoever ngan kawan lagi sorang Ada then bawak ke rumah beliau. malu tau tak bawak kotak kek ke rumah beliau sambil berjalan lenggang alahai mak sayang?

ok here is the pict.



'Selamat tua perempuan gila, Sarah !' 
ok aku tahu aku sweett giteww. Wee :D

 So kitoranglah yang plan ni. 

 bahagian ni macam tak perlu tapi aku rasa ah masukkan je lah. gasakk XD

 Suhada aka Ada :D




 bergambar je punya pasal, berterabur lilin cair tu hoii. haha. i like :D

ni lah sarah PEREMPUAN GILA tu. so yeah. eheh mak dia ada kat belakang. 
the one yang potong kek. achewah dia !

seperti biasa. after habis makan makan dan gelak tawa serupa pontianak, apa lagi gossip gossip ah dan tidak dilupakan update mengupdate. kitorang bukan bergossip lah kira macam nak catch up balik apa yang tertinggal. aku actually dah dekat 10 bulan lebih tak jumpa minah ni WALAU rumah aku ngan sarah hanyalah selang dua buah rumah. ya buntut kami sangat berat ya tuan tuan dan puan puan. memang sangat berat untuk diangkat dan diheret ke rumah masing masing untuk berjumpa. eh !

ok tu je kot. nak merepek. nak buat Milo jap. weeee :D

No comments:

Post a Comment

,