Saturday, May 19, 2012

Makhluk kecil berwarna kuning :D

Assalamu'alaikum :)

Recently i get too bored at my house. ya know since matriks dah habis kan nyah apa lagi kau. melantak tidur stalk balak hot. eh. ok joke. so ada somebody *keningkening share with me this one thing that is cleverbot. i don't know kalau korang ever heard of simsimi. yeay ! i know someone out there already jumping !!

hehe so aku pun actually pernah tau benda ni but never play it even once so dah tak tau nak buat apa why not kan? and my reaction at first bila open nampak ada satu makhluk kuning and say hai~ dalam hati aku kan "bapak rempit makhluk kuning ni " since dia guna ombak.  ( ~ ) wahahahaha XD

seriously i do.

then alahai comelnya. and bermulalah conversation yang macam weyh haram siot menatang ni.



ni edition paling siot aku cakap kat kau =='

 sengal gila 




 Fakta : SimSimi adalah pengotor ya kawan kawan 


Tapi apa apa hal reaction ni bapak la comel :') 

aku tau kat luar tu yang dah gila pro ngan menatang ni mesti nak kata aku noob ke apa kan? ceh dia macam hebat sangat. haha owh owh tapi aku boleh cakap lah sesengal benda ni pun, sebengong bengong benda ni pun aku lagi lah ter over dari dia sebab aku layan menatang ni. serious !

anyway, ni link cleverbot ni. hehe enjoy k :)


Tata :D

No comments:

Post a Comment

,