Tuesday, January 31, 2012

Why is this happening ?

Assalamu'alaikum :)

Mula mula aku nak mengaku sesuatu dahulu. aku mengaku bahawa blog aku ni bosan. ahah ! ya anda baca ini. sila tekan butang merah sekarang. 





















ok terima kasih sebab tak tekan. aku tau korang suka blog nii.. Pangg ! perasan nak mampus =='

dalam post before ni aku dah cakap kan aku dalam exam week. so erghh life quite suck sikit.  suppose to be aku tak menaip menattang alah ni but who cares man? since aku tak ada paper after this. means like today lah kan. aku ada satu paper je compare yang lain ambik Bio. aku budak Physics. so enough explain. heh

aku baru tahu tadi mengatakan bahawa khamis ni boleh balik. weyh agak la dowh. baru balik dari cuti seminggu. ok not literally cuti. but like study week BUT kat rumah. aku tak suka cuti tapi kena belajar. so khamis ni dah start cuti for four days. truth to be told, aku tak nak tak nak tak nak tak nak tak nak balik rumah. aku memang tak suka balik rumah. so thought to stay. but then ada yang cakap cafe tutup. TERBAIKLAHH !!!! ah, mampus aku. nak makan apa weyh?? 

kalau aku tak balik maknanya, dalam 4 hari ni aku tak makan la. then nanti habis 4 hari ni, roommate aku balik nampak aku dah keras atas katil. pfft ==' ok sedikit over disitu. mencik dowh macam ni. so kesimpulannya, aku ikut kawan aku balik rumah dorang kott. pergh tak tahu malu gila disitu. 

kawan mana tak sure lagi but maybe to rumah meera. boleh bake bake. masak masak. lepak lepak. hang out hang out. 

perghh aku memang tak tau malu ke apa? ahah. bukan selalu. 

so i guess KL kott. hehe ;p

and owh owh here is one post aku nak share. for smokers gila di luar sana. silalah read this. aku tak marah korang nak rokok dowh. sumpah. tak kisah langsung. BUT PLEASEEEEE rokok tempat yang appropriate sikit. 

Korang kalau nak bunuh diri, bunuh diri korang sudah lah.
 Kenapa nak heret yang lain sekali? 
Apa salah kitorang?


eheh silalah baca ya link di atas. just nak bagi korang faham sesuatu tentang kepentingan hidup orang lain jua. aku tau korang malas nak tekan tapi trust me. won't kill ya to read this but those cigarettes are. trust me darling :)

No comments:

Post a Comment

,