Friday, December 2, 2011

Having fun ! Hoorahh..

so ehek. hari ni eh jap jap blog ni ada statement for date tak? aku dah lama tak godek blog. just taip publish terus je. owh owh anyway noksss, hari ni 1 Disember yeah ahah. Happy disember nokksss ,

abaikan ==

hari ni kolej aku ada karnival pelajar. karnival ni aku tak tau la apa function nya, mungkin tuk hiburkan hati before ditendang keluar? atau jatuh pdt? eheh cause aku tau semua budak matriks now dah gabra nak mampus ngan 6 disember ni. hari tu adalah hari result final keluar. so on that day tahulah sesiapa yang keluar and jatuh pdt. please pray im not the one of each of these :)

so eheh berbalik kepada kejadian sebenar. hari ni cuma pelancaran karnival. aku tak taulah asal semangat sangat kawan aku ni duk paling depan. haih. dahlah tak ramai yang duk kat dataran nun. malu sayaaa. aih ! goli mak nyah .

terjerit jerit itu kami no satu.
tergelak gelak itu kami no satu.

orang tengok annoyed kot kat kitorang but then sorrylah. just wanna have fun :)

ada satu part time majlis tu , time tu adalah ucapan perasmian tuan pengarah. ada ke budak budak lain lari  dari dengar ucapan. sangat rude. cuba bayangkan kalau korang adalah si tuan pengarah. korang  beri ucapan but then no one listening. owh sangat kesian. tak sampai hati rasanya aku nak bangun time tu. so aku fokuslah dongar. budak baikkan ==

sepatutnya hari ni aku main tutup tin. ha amikkau. aku layan tutup tin bhaii. kau ado? nan hadooo... ahah. ok aku dah malas nak menaip lagi. so adios !

ini adalah mereka;



Me, Syaza, Meera, Sha and Cahaya.




so they are my new friends.

kawan lepak dataran.
kawan gossip (itu pasti).
kawan boring.
kawan baring lantai court.
kawan makan tersembur sembur kat cafe.
kawan cakap style speaker macam nak cerita kat satu dunia even about small thing.
kawan menari kat squash court malam malam.
kawan teman usha laki hot setapp. hehe :p
kawan belajar library.
kawan komen pasal gemuk aku.
kawan suggest makan pil kurus. aku tak ambik ==
kawan jerit tegur kawan lain time jalan kaki lima.
kawan gedik gedik.
kawan semualah !

i love you guysss.. you guys really made my day. tsk tsk  aww nyah !!

but nahh kawan lama is still my forever friend. i still not forget you guys. orang tua tua kata berkawan biar seribu kan. so apa salahnya. and ustaz aku cakap buat rumah banyak banyak. means berkawan ramai and kalau korang nak berjalan kurang kurang ada rumah boleh tumpang tidur. ok tak ada kaitan teehee :D

No comments:

Post a Comment

,