Wednesday, August 24, 2011

Train KTM weyh !


Assalamu'alaikummmm..

eheh yo wuzzup *muka selenga

ok hari ni aku nak share ngan korang experience aku balik dari kolej that day. ok i know i know cerita dah basi bhaii. kisah? ahahaha blog aku vlog aku sukahatilaaa

ok aku balik pada 19 ogos lepas. ok tau dah lama gila kan. gua balik naik train bhaii. naik train ! aku bukan la nak cakap aku ni jakun or what fisrt time naik train or whatsoever. apa yang aku nak cakap adalah ianya sangat kelakar untuk aku balik dari GOPENG ke KUALA KANGSAR naik keretapi. bukan jauh bhaii !! itu bagi akulah sangat kelakar.

*parent saya gelak mengilai ogehhh

ok shut the fish. balik that day ngan tiga orang lagi kawan aku. dorang ni lah.


eh korang tau tak? aku macam malas nak menaip banyak. tak ada mood la weyh.. layan je lah picture gila ni eh. eheh

 Ni minah mana la? sumpah hodoh weyh =='

 Ni platform 3. 
Tempat kitorang suppose to wait for the train tapi hekeleh poyo train sampai ke depan sana baru stop. 
Tiket penipu besar betul =='

 OHMAGAD ! cepatlah keretepi woiii. bedah dah tak larat nunggu da nii.. 

PERRRGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!! gila aku snap gamba senyum =='

 Ni tiket balik. Gedikkan nak tangkap gambar jugak. WAHAHAHAHAHA *muka sial

 Dua beg bagak ni beg aku weyh. cuba korang bayang. Minah ayu jalan mak lenggang bawak beg macam ni weyh. perghhhh sumpah cakap weyh. weyh weyh.. ok banyak sangat weyh. Tak ada motif sebenarnya. Aku just nak cakap tu beg balik kampung aku je. HEH =='

 Ya tuan tuan dan puan puan. sila jangan salah anggap. Ini bukan pengemis jalanan mahupun stranger gila mana yang tidur dan berbaring di stesen KTM ogehhh. Dorang ni actually budak kolej aku jugak. Penat weyh ! Sejam lebih tunggu kottt.. Train pukul 6, pukul 7 baru sampai weyh. HAIYAAA sweet niblet

 Tak larat sudah 
 dis picture tell nothing act. i just wanna show that, that flat is sooo owesom and i lap it too beri beri muchos.

 Random. IDKY but every time i go near one aku akan terbayang orang mati kena lenyek ngan train by that rail. so i automatically imagine myself bersepai kat rail tu. Nauzubillah weyh ! 


ha tu je lah kott. gambar lain agak sensored sikit nak tunjuk. ok JOKE ! the best thing about that day is boleh balik rumah naik train cause dah lama gila tak balik naik train and yeah with out parent. tu penting tu penting ! AND yang paling paling penting adalah gua dapat makan mcd French Fries weyhhhhh... WAHAHAHAHA 

untuk lebih memahami experience ku, nah ambik ni ! 




Abaikan muka aku yang superbly chubby, superbly handsome and superbly gojes =='

ok perasan i know. dah la malas menaip. penat. buhbye heh

No comments:

Post a Comment

,