Sunday, June 19, 2011

Guyfriend. hmm, jom kita gebang sikit malam ni.

mood gua malam ni rempit. so gua akan cakap 'macam' budak rempit wannabe. gua rempit bhaii !!

dulu gua budak sekolah menengah agama. time tu gua still tngkatan 1 sampai 3 la. gua sumpah cakap. gua gila benci sekolah agama gua. gua tak tau nak cakap macam mana tapi gua benci sekolah agama gua. rasanya tak perlu kot gua cakap sekolah agama yang mana. nak gua kutuk sekolah agama gua? tak perluuu.... lari tajuk bhaii.

so time gua kat sekolah agama, gua kira alim kott. gua cakap betul bhaii. gua alim. time bulan pertama. bhahaha. siapa tahan bhaii ngan cikgu cikgu semua. gua sumpah cakap gua ok je ngan peraturan ke kuliah whatsoever tapi gua tak tahan la ngan pengawas kerek, bada gipang. korang tak tau gipang tu apa? GILA PANGKAT  la derr. sian korang. pi la bunuh diri sana.

lepas je bulan pertama gua jadi budak otai. dulu kalau budak yang broke the law kitorang dichop otai la. kira hebakk la ! KONON ! ta-hi. ada aku kisah.

sumpah gua dah lari tajuk -.-'

gua just nak cakap la. sepanjang gua kat sekolah agama dulu gua tak pernah bercakap ngan lelaki. bukan gua malu. gua ok je kalau nak ajak gebang. tapi masalahnya biasalah kalau sekolah agama. kalau sembang kena chop bagai. then pemikiran lelaki kat seklah agama dulu sumpah bhaii macam sampah. bukan kata dorang fikir macam blue. dorang suka sangat nak menguji kami kaum hawa. gua benci. gua tak suka.

then gua tak tahan . gua pindah sekolah perempuan pulak. time tu gua form 4. gua ingat lagi gua nangis kat ayah gua, gua kata sekolah macam haram. haha. cikgu suka main politik bhaii. mengong ! time gua pindah gua suka gila.

satu, gua sekolah perempuan which means gua boleh buat apa yang gua suka. gua boleh angkat kain sampai paha ke, nak tukar baju dalam kelas je ke, nak gossssiiippppp, semua gua boleh ! cikgu kat sini pulak lebih bagus dari sekolah agama gua. semua cikgu sangat mengambil berat kat student. bukan macam sekolah agama gua, semua macam ..... gua malas nak cakap. tuhan je tahu macam mana pemikiran cikgu kat sekolah agama gua.

amaran : gua cakap bukan sebab gua benci islam., tapi gua cakap atas alasan gua benci cara pemikiran cikgu gua. kalau korang yang pernah duk sekolah agama korang tau la macam mana pemikiran orang sekolah agama. kalau tak sila jangan bersuara. gua lebih tahu.

kat sekolah baru gua pun gua tak pernah cakap ngan lelaki. ya lah. nak cakap ngan siapa bhaii. takkan gua nak sembang ngan pakcik din aka tukang kebun? agak agak la derr. gua pijak lu mati karang. sumpah gua tak pernah cakap. bila gua pindah gua rasa macam kena culture shock. gua takut tengok laki. cause gua rasa semua laki budak rempit ! muka perogol. gua cakap betul. gua kena culture shock teruk gila. satu satunya gua rasa tempat yang paling selamat adalah rumah gua. tapi tak lama. lepas 6 bulan gua ok dah.

ENAM BULAN WOIII !!

kau agak macam mana pelajaran aku? sumpah aku teruk gila.

then gua start pindah ke matriks. kat sini sumpah sosial sial. sooooo sialll !! laki perempuan cakap macam mak nyah bergossip. bertepuk tampar macam hantu. perghhh ! sekali lagi gua terkejut ! culture shock tu tak adalah. cause gua dah tak pelik sangat ngan menda macam ni. gua sempoi. orang tampa gua, gua balun ngan kayu besbol balik. gua ganas.

so kat sini gua start lah kenal beberapa kawan lelaki yang gua cakap tak berapa rapat pun. gua kenal sorang mamat dalam kelas tutorial gua. gua rasakan, gua rasa la ! dia ada crush kat gua la. ada benda sikit je pun dia nak message gua. bajet la gua ni assistant dia. pundah ! kalau tak faham satu soalan, dia ajak lepak n ajar dia. woii kawan bilik kau tak tau buat ke woii? aku pun ada kerja gak. kalau sekali aku boleh lah cakap dia memang nak belajar atau aku just perasan. tapi kalau dah melebihi dari lima kali satu hari apa cerita bhaii? semua ajak nak jumpa.

siap nak lunch pun suruh ajak teman. waterpark la bhaii ?? ada yang nak kena potong ni -.-'

gua rimas ! rimas rimas. lu faham tak apa maksud rimas? burgghhh..

owh yeah. gua perasan satu benda. gua memang cakap. gua familiar. semua orang gua boleh masuk. no hal bagi gua. kalau first time jumpa gua boleh je kalau nak jerit nama dari jauh panggil kau nama mat ke joyah ke aku kisah apa kan. gua ok no hal.

so satu hari ni gua ada la suruh sampaikan salam gua kat kawan kepada kawan laki gua. then gua terkejut gila bhaii. benda pertama yang dia balas is ;

'weyh, dia dah ada awek la.'

owh jap jap jap. apakehal ? so kalau ada awek pun apa masalahnya kalau aku kirim salam pun? apa ingat kalau orang kirim salam tu means aku terhegeh hegeh nak couple ke? again waterpark dowh! pergh memang aku tak faham golongan lelaki ni. dalam sehari tu aku bukan sekali buat macam tu. berkali kali kott. semua reply benda yang sama. korang senget !

kalau orang kirim salam bukan bermakna orang tu gatal nak korang. bagi aku kalau kirim salam tu maknanya dorang nak mulakan persahabatan. apa ke salah dowh ?

epic rempit FAIL ! ok papai   :DD

6 comments:

,