Friday, December 31, 2010

owh wow! at last, its the last day of 2010. im so happy, sad and excited at the same time. everything goes around me. there are tons of memory of 2010. memori ketika dilantik menjadi ketua kelas, menjadi koperasi sekolah, diperli cikgu, dibenci kawan. disalah sangka, dijadikan ayam tambatan, menjadi pengerusi majlis, membuat persembahan di perhimpunan sekolah dan macam macam lagilah.

tahun ni banyak perkara terjadi. dan event yang paling besar aku rasa adalah my SPM. memang tension. kebanyakan masa aku habiskan untuk membaca buku. biasaklah! arghh.. bila ingat balik serabut kepala otak aku. 

bila teringat kat Teacher Nasariah, menjadi biollah aku kerana teringat Biology. -,-
bila teringat kat Cikgu Fatimah, berkerut dengan hebatlah kening aku kerana mengingatkan kerja Kimia yang tak pernah sudah kerjanya dek kerana aku tak tahu bagaimana nak menjawab soalannya yang aku rasa layak diberikan pada pelajar Phd sahaja. 
bila teringat kat Sir Rizali, sakitlah otak aku memikirkan segala unsur magis dalam ilmu Fizik. arghh.. -,-
bila teringat kat Teacher Khairunnisak, putih pucat muka aku mengingatkan kegarangan empunya badan. biasalah kalau mengajar Add Math ni berlemah lembut memang tak masuklah.. haih Add Math memang menyeksakan.

itulah dia shaika si budak pemalas punya pemalas. memang tebal.:)

No comments:

Post a Comment

,