Friday, September 17, 2010

he is a nice guy. a very nice guy. this is for serious.

orang kata hidup tu hanya sekali. yeah betul.
orang kata live your life to the fullest. yeah betul.
orang kata kejarlah impian selagi kita mampu. yeah betul.

tapi aku berfikir..

hidup aku hanya sekali. sangat betul.
hidup aku makin mencuba ke tahap semaksimumnya. sangat betul.
hidup aku punya impian dan aku semakin rakus mengejarnya. sangat betul.

aku sebolehnya nak jadikan setiap inci dan lapis hidup aku menjadi sesuatu yang perfect. tanpa cacat celanya., aku cuba walau aku tahu aku tidak mampu. tapi macam orang lain selalu cakap. kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan. betul. dan tersangatlah betulnya.

dalam hidup aku, pada setiap peringkat, aku hanya mempunyai zaman remaja yang aku tahu terhappening. waktu nilah kudrat aku masih ada. aku masih muda. sihat. cantik (eheh). dan fikiran masih bernyawa.

dan sepastinyalah aku punya banyak impian tatkala remaja. dalam friendship, aku hanya pinta satu sahaja selain punya rakan baik. rakan susah. dan rakan mati. aku hanya mahu punya seorang rakan lelaki rapat sahaja! susah sangat kah? aku tak rasa begitu kan..

ok ini bukanlah bermakna aku gatal mahu punya rakan lelaki. bukanlah bermakna aku mahu punya pacar atau apa-apa sahaja yang kamu fikir. aku bukan.

tapi kenapa tiap kali aku punya rakan lelaki. kami rapat. bercerita segala kandungan hati. tergelak sana tergelak sini mesti dia nak lebih? kenapa?

kenapa nak lebih dari tu? tak salah kan hanya berkawan? why do you have to ask for more?

bodo. -.-

maaf emosiku tidak stabil tatkala ini.

No comments:

Post a Comment

,