Tuesday, September 7, 2010

"awak, nak kiss! "
"awak saya nak peluk awak. hmm wangi laa~"

ieww. ieww. ieww. ieww. ieww. ieww. ieww.
dat's all my reaction is. ayat-ayat macam ni memang menaikkan bulu roma aku, tak yah laa nak cerita hantu and all. cakap macam ni dah memang meremang babeng arh aku. haih. ok.. lupa pendahuluan. :)

ha! inilah ayat famous untuk orang yang kapel-kapel. alah! jangan nak tipu laa. korang mesti pernah tempuh benda ni kan? alololo.. ha mula laa muka kelat semacam. tak nak ngaku la tuh. dosa menipu. cepat cakap "TIRAMISU!". ok tak ada kaitan. eheh

ok ok. actually ni adalah my experience sendiri. ehek. fuhh shaika dah extreme. what extreme? ok ok.. shut up. i know what you think. don't say anything.. I SAY SHUT UP! STOP LAUGHING :/

haha. serious weyh.. i'm not really use to be in this kind of stuff. entah laa geli kott. no serious i really can't. i mean other than this kan ada lagi benda yang couple boleh sembangkan. macam pak mat belakang rumah ke, cita-cita ketika kecil dulu ke, atau sembang je pasal ibu bapa korang. kan best. ok agak boring. haha but serious laa. cam tak rasa pelik ke? macam this example;

"awak saya rindu awak. saya nak kiss awak boleh?" (ayat ni tak ada kaitan ngan aku ehh..)

ok, macam mana nak kiss on the PHONE? and macam mana nak kiss on the MESSAGE? and macam mana nak kiss through WRITING..? gila kan couple sekarang? haha no offence tapi tulah pendapat aku. cam pelik laa.

and lagi satu yang aku freaking weird nak mampus when people yang otak agak low sikit ni. heh. alaa faham-faham la kan yang dat type laa. boleh sembang s**s on the phone through message. WHAT? yeah like WHAT? HAHA gelak besar aku laa. ni bukan experience aku ok. SERIOUS! just dengar cerita kawan. aku tak tipu. :/

pelik betul cara remaja sekarang memanfaatkan message ni. HAHA :DD


No comments:

Post a Comment

,