Thursday, August 26, 2010

aku budak senang catch up? tak ada makna.


weyh betul apa yang aku cakap ni. jadi budak senang catch-up seriously tak ada makna bagi life SPM kau. tahun ni merupakan tahun SPM aku dan akui sangat tidak menyukainya. ya lah my life sorround ngan buku jer. eceh. tak adalah sangat. kalau nak diikutkan aku ditemani ngan tidur je. sakit kepala kot kalau aku nak study jer. tapi itu yang aku pikir sampailah hari ni. alah senang catch-up,can go lah.


yeah right if only i know this thing could happen. babeng!

hari ini merupakan percubaan bagi matapelajaran add math. which is i'm so feaking happy cause i love and i know more about this subject. yer lah baru semalam jawab kimia laa katakan. so agak relax sikit laa kan.


sebab tak nak dissappoint my teacher so aku pun study la cam nak rak malam2 sampai pukul 4. aku tahu apa yang kau fikir.

"eh boleh caya ke ni? shaika belajar sampai kul 4?"

hmm, uhuk uhuk mesti laa tak. hehe. aku belajar dan diselangi dengan tidur. puas hati aku. cara aku belajar pun best gak. ambik buku addmath dan baca sahaja kiraannya. pale otak kau! kau ingat addmath ni sejarah? nak main baca2 jer? addmath ni kena kira2 laa. mana main baca2. memang tak kemana-mana laa kau. haih.

aku fikir aku hebat sangat. aku belajar yang susah je. integration, logarithm, solution of triangle dan sebagainya... hehe. senang-senang tak yah. orang kata can go lah! cheh terer sangat laa tuh?

tup tup

hari exam. fuh! gementar siot. macam-macam main dalam otak. aku nampak kertas tu ada mulut nak makan aku lah, cikgu berleter sebab aku tak bawa ic la.. paham-paham laa. aku panic. fuh. penat berjampi serapah depan dewan. takut gangguan syaitan. tapi syaitan mana ada bulan puasa kan..? apa jer aku.

dah masuk aku dengan berhati-hati tak duduk. ye la mana boleh duduk. nanti malu laa aku. kena tunggu ada arahan baru boleh duduk.

beberapa minit kemudian,mulalah exam.. wow! depan aku. kertas addmath. tarik nafas dalam-dalam. cayalah.

aku buka kertas.
hmm,function..
ala boleh jawab laa
senang.
senang..
senang...

dh 20 minit berfikir baru aku sedar function aku tak terjawab lagi.

WEYH!!! AKU BLACKOUT.... :0

aku tak perasan pun. aku baru sedar bila aku tengok kertas tu bagaikan aku melihat sehelai kertas yang putih salju tanpa sedikit pun celanya. '_'-


di akhir masa baru aku tersedar bahawa aku hanya menjawab hanya 9 soaln dari 25.

akulah yang terhebat. :)

No comments:

Post a Comment

,