Thursday, June 17, 2010

pakkepak kebomkebom !!! aduyai dah kahwin kazen aku sorang nih. hmm.. tema dat day warna oren and mak andamnya of course la my mum. bagus. jimat duit belanja. semua barang kahwin nak angkut dalam kereta unser bapak aku tuh. dah tak duduk aku. haiya. maunya penuh gila. huhu... so dat day abanag aku dah tak ada. he had to go to pangkor island as he had practical there. so aku lah yang mengambil alih tugasnya sebagai tukang kameraman. hehe. bangga den cakap! penat weyh.. penat..

nilah azen aku yang paling aku sayang. haha. 'sayang'. tapi seriously cakap pertemuan kitorang kali ni macam banyak moody owh. ;( apa-apalah kan. kitorang paling rajin snap nih, pantang kot jumpa menatang bernama'kamera' nih. so inilah gamba kitorang. kira cam favourite pict kitorang gak r.. sejuk mata memandang.

that is our mom. yang belah kanan tu i called her Mak Ana.my kazen's mum. then yang sebelah aku tu my mum laa.

we love them. :)

No comments:

Post a Comment

,