Thursday, December 10, 2009

09122009

owh reunion sangat happy.. agak ramai yang datang. like 20++ smthng. memang seriously penat gila nak plan event nih. actually,it took like a month for this but thanx to su'aidah and other friends together make it happen. aww!! so sweet. aku rasa siapa yang tak datang, too bad! banyak moment to share with. hmm,inilah dalang terbesar dalam reunion ini.

me (green) and su'aidah (yellow)


erm,dat day activity ktorang agak bored for me but then sepastinya ada yang meriuhkan suasana. thanx to syafiq,syamil and huzaimah and yeah others. kalau tak aku rasa sunyi gila kowt. haha. first sekali ktorang gathered kat KFC KK.



syafiq kata tempat ni bagus. haha

owh yeah,aku n huzaimah datang paling awal. SEMANGAT! bukan apa,kitorang kena chop tempat dulu. kalau tak.tak duduklah ktorang. alhamdulillah kitorang bernasib baik sebab after kitorang chop jer ada satu group datang. dorang pon sama cam ktorang arh. wat gathering gak but kitorang reunion. big difference there.

hmm,aku datang kol 10.30. acara start pukul 11 pagi. so setengah jam awal. mula-mula nak datang 9.30 tapi rasa cam KFC tak bukak lagi la kot. so yeah. tunggu punya tunggu. ada lar tiga orang baru datang. hadi,azhim ngan fadhli. tinggi betul dorang. tak lama lepas tuh dah agak ramai arh datang tapi yang memusykilkan aku apasal dorang semua duk kat tangga? dah jadi waitress aku tgk. asal? malu ke weyh? haha.

event start agak lambat as there is VIP . huh!! suka ati je datang lambat korang weyh. tau2 la siapa. then,ktorang pon makan. makan..
makan..
makan..

aku tak makan sangat. hati shok usha kawan lama. biasalah. dah 4 tahun tak jumpa. tup tup jumpa cam walawei lain gila dorang. kalau dulu muka huduh,bukan huduhla kurang menarik sekarang dah hensem and cun! kalau dulu gemuk (biasa la tu kanak-kanak) sekarang da kurus. lagi kurus dari aku tapi masih tidak boleh menandingi sarah. haha. kalau dulu tak bergaya sekarang dah menarik!! kalau dulu pendiam,sekarang dah talkative. haha. sonok tengok. habis riuh satu KFC tu.

yang aku paling jarang jumpa Iwan la aku rasa. walaupun rumah dia hanya selang satu rumah saja dari aku tapi kami sangat jarang jumpa. bayangkanlah sarah tu pon sebelah rumah jarang jumpa lagikan aku yang rumah selang satu rumah. haha., dahsyat gila bayangan aku. tapi betullah lokasi rumah kami. dalam kumpulan lelaki yang paling berubah aku rasa ikram cuz weyh sempoi habis mamat tu. sempoi arh. open jerk. hmm, kalau yang berlagak pon ada gak.. (si baju hitam)

Iwan



Ikram


si baju hitam, nizam

dah penat makan, kebanyakan pon balik. ada ke patot habis makan terus balik. ingat ni dinner ke? haish!! bukan nak tanya de paper lagi ke. so,yang balik awal tu mmg rugi gila arh. after habis makan, aku ngan llain p taman tuk photoshoot rramai. making video... owh yeah,video coming soon. kat sana just tangkap gambar and tangkap gambar.



banyak lagi gambar actually. view at my myspace. dah penat tangkap gambar kitorang pun pergi la makan cendol. tengah panas-panas ni memang best arh, haha. time kat situ,bila aku duduk aku terperasan sorang budak kecik datang. comel sangat. kecik jer. comel. dia datang bawa buku note kecik dengan pen. lepas tu tanya

"nak beli apa? air apa?" dengan suara dia yang comel tu.

arghh,comel habis arh. nama adik tu Daniel. dengan selamba aku mencubit pipinya. haha. suka.

minum-minum,lama-lama aku dah penat. air yang aku beli extremely manis. tak tahan aku. then decide nak pi expo tak jadi. dah lambat sangat time tu. so,ktorang pon berpecah tuk balik rumah masing-masing.

kesimpulannya,reunion kali ni aku agak tak seronok sikit cuz there is certain yang datang seems uninterested and do something yang aku rasa tak patot buat as dia datang ke majlis reunion. so, stalker when u're coming to the reunion, just be urself. jangan perkecilkan diri atau diam sahaja. jangan malu. be confident. start the conversation. don't brag about smthng. bla bla bla. korang JANGAN segan. bukan korang jer yang segan!!! semua yang datang segan. ok? oh yeah,lagi satu. reunion bukan tempat untuk judging each other. bukan tuk compare diri sudah hebat or whatever as u thought


"owh aku budak SBP, dia sekolah biasa jer. kesian..."

IF u set ur mind like that,better korang jangan datang. useless!!!

No comments:

Post a Comment

,